Dressyrträns

Dressyr_flicka

Trådstartare
Behöver lite hjälp med att hitta ett dressyrträns till min unghäst.
Några bilder på unghästen med nuvarande tränset, ett HMC.
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_11/07590000-07599999/640x480/7590970.jpg
9522521.jpg

Tränset ska ha följande:
Kosta runt 500kr
Bred nosgrimma, ev. med vitt foder och tillbakaknäppning
Gärna mässingsspännen el tygelhakar

Förslag någon?

Sv: Dressyrträns

Visst det är jättefint, men lite dyrt:(
Sen är jag inte säker på att jag vill ha vitt foder, kan inte bestämma mig:D

Jag röstar på det första från Riders company.
:D

Hmm, det är fint. Men har ju inga tygelhakar, är ganska säker på att jag vill ha det tror hon skulle passa i det. Eller vad säger ni?

Jag tycker såna där spännen tar för mycket fokus. Nu ligger väl solen på och blänker på bilderna så att det blir extra mycket, men jag har haft liknande själv och tröttnade ganska fort på det...

Visst det är jättefint, men lite dyrt:(
Sen är jag inte säker på att jag vill ha vitt foder, kan inte bestämma mig:D

Jo, förstår att det är lite dyraste laget...:(
Jag tror h*n hade blivit snyggast med vitt foder:d , ialf när man tittar på den bilden.

Matinee's träns såg jättefint ut, men sådana stora spännen inte alls min smak, som sagt de tar mkt av hästens ansikte och uttryck ofta - men en del passar bättre i det än med små, beror på ens egen smak oxå ;) .

Senast ändrad:

Måste tillägga att det första RC-tränset oxå är himla fint, påminner lite om Sabre-tränset som hänger här i stallet :d

Tycker absolut Knights Tränset!

18201.gif

Älskar tygelhakar! Det ser rent och exclusivt ut! Dessutom tycker jag att vitt foder är snyggt på dressyrträns, och matchar bra till övrig utrustning på tävling!

Hoppas du hittar något som du blir nöjd med!

Gillar Knight tränset och jag tror det är värt sina pengar.
Har ett Knight träns själv i hoppningen dock billigare variant men det har klarat många regniga uteritter (londonfärgat)
och ser nästan nytt ut fortfarande efter några års hård användning.

Liknande trådar

Dressyr Vad har ni för "dressyrträns"? Vilket märke är det? Som den träns-o-man (:angel:) jag är, blir jag sugen på att önska mig något...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
21 270
Senast: Piaff
·
Dressyr Jag är ju inte så insatt i dressyrvärden men vill ha tips på snygga och inte för dyra dressyrträns. Köpte ett rundsytt från h**k och...
2
Svar
20
· Visningar
9 904
Senast: jemeni
·
Utrustning jag är ute efter ett nytt träns till min flicka! har vissa krav på tränset: *svart *vanlig nosgrimma med eller utan snokrem, ett...
Svar
8
· Visningar
845
Senast: Gaia
·
Dressyr Hej! Nu letar jag ett nytt dressyrträns till min pålle :D Det ska vara ett svart rundsytt med bred nosgrimma, vet inte om jag ska ha...
Svar
18
· Visningar
1 423

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar