Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppar in här.. Har ju en skimmel nu. Har köpt ett svart remontträns CH, likadant som Fiorano har fast svart. Dessvärre mässingsspännen, kanske ingen hit men ville ha remontnosgrimma.
Frågan är, vilken typ av pannband på en skimmel med massa lugg? Jag vill gärna ha mkt mkt bling!! Bara klara stenar/silver?
Kommer väl troligen ha ljusnat lite till i sommar.
Asch då, blinget jag fick lär ju äta pannlugg då..@Fenestra Jag har slutat med blingpannband till Barbie för att luggen fastnar i fästena till stenarna så de luggar och tunnar ut luggen. Så jag rekommenderar klinker.
Detta är såå grymt snyggt!Här är ett av mina träns, lyckas aldrig få till en fin bild på pållen med tränset, vi är svåra att fånga på bild
Droppformad lackad nosgrimma och ett bling-pannband
Man kan inte få nog med träns, eller hur!? För mig (som bara har en häst) gick det så långt att mina vänner uppmanade mig på FB att inte köpa fler när jag åkte till Friends. Vad tror du jag kom hem med...Har sj heller aldrig haft problem med att ngn av hästarnas luggar har fastnat i bling-pannbanden
Rundsytt Döbert med blågult OS-pannband och OS-nackplatta
PS Flying Revolution. Viol tyckte det ar obehagligt första gången, men sen dess uppskattat det, liksom Forsythia, dock inte märkt ngn större förändring jämfört med vanliga tränsen.
Svart remont från hööks
PS Flying change revolution igen där jag tog bort nosremmen och la till en rem över nackstycket och gjorde om tränset till kandar.
Nu upplevde jag däremot viss skillnad, Forsythia var bekvämare med detta än sitt ordinarie kandar. Med olika PS-pannband
Svartvitt remont, okänt märke, köpt på Falsterbo
Ihopplock av OS-nosgrimma och blandade delar.
Rambo Micklem. Gillas både av Forsythia och barnbarnet Isadora! (Även om hon inte ser så lycklig ut på bilden...)
Brunt träns med beiget foder från Hööks
Favoritkandaret. Brunt GL med guld-OS-pannband
Hahah, nej känns som att man aldrig kan få för många ^_^ Funderar över ett nytt PS-träns, ska bara bestämma vilken modell...Man kan inte få nog med träns, eller hur!? För mig (som bara har en häst) gick det så långt att mina vänner uppmanade mig på FB att inte köpa fler när jag åkte till Friends. Vad tror du jag kom hem med...
Hahah, nej känns som att man aldrig kan få för många ^_^ Funderar över ett nytt PS-träns, ska bara bestämma vilken modell...
Sj har jag än lite mer undanlagt som reservdelar etc.
Då jag har Flying och redan har flertal vanliga snygga träns i "ordinarie dressyrtappning" så överväger jag främst High Jump eller Jump Off Himla sugen på Top Notch dock - väldigt snygg i kombination med funktion. Sålde du ditt Jump Off igen?Jag har haft PS Flying, PS all in, PS Top Notch och PS High Jump och även haft jump off hemma
vilken modell funderar du på?
Jag har sålt alla utom Flying. High jumpen satt bättre på än jump off. Jag fick inte till passformen på jump offen. Var dock väldigt nöjd med high jump, men sålde det för jag gjorde färgbyte.Då jag har Flying och redan har flertal vanliga snygga träns i "ordinarie dressyrtappning" så överväger jag främst High Jump eller Jump Off Himla sugen på Top Notch dock - väldigt snygg i kombination med funktion. Sålde du ditt Jump Off igen?
En fråga till er som har OS-träns och kandar: är det någon av er som beställt och plockat ihop via style-by-me funktionen på OS hemsida? Och i sådant fall, hur upplever ni att det funkat?