Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Världens närbild, men det fina pannbandet syns inte så bra under all pannlugg på de flesta bilderna...
Grunden är ett gammalt träns från Hööks med fantastisk kvalitet, pannbandet är Design by M och nosgrimman är någon märkeslös (som inom snar framtid ska bytas)
Supersnyggt lacktränset var! Har tyvärr redan så många "finträns", annars hade jag köpt det där direkt...
Men det där remontet du hade innan, vars kommer det ifrån? Har letat efter ett vanligt "vardags"remont träns med halvrund nosgrimma, men inte hittat något vettigt nämligen...
Har du kollat Hubertus Classic? Deras är fina tycker jag!Supersnyggt lacktränset var! Har tyvärr redan så många "finträns", annars hade jag köpt det där direkt...
Men det där remontet du hade innan, vars kommer det ifrån? Har letat efter ett vanligt "vardags"remont träns med halvrund nosgrimma, men inte hittat något vettigt nämligen...
Tack! Jag har för många träns egentligen också, men är matten konvalescent hemma och inte kan rida får en ju roa sig med hästsaker på andra sätt
Det andra tränset är tyvärr ett eget hopaplock. Basen är ett gammalt ponnyträns från Hööks (inköpt för 189:- för en herrans massa år sedan, jättefint läder!), pannbandet är från Pannband by M och nosgrimman är från.... jag vet inte ens. Hööks kanske? Det är någon billig variant i alla fall. Köptes också för ganska många år sedan då nosgrimman som hörde till förolyckades.
Har du kollat Hubertus Classic? Deras är fina tycker jag!