Dressyrstövlar

Sv: Dressyrstövlar

Det är extra på SIR +2
Standard på Grandgester, det skulle va extra med det blev inte så... är inte helt nöjd med det men men...
Då Grandgester stövlarna är 2cm lägre så käns de jätte låga... men skit samma... försöker ja övertala mig själv om...

Sv: Dressyrstövlar

Okej, tack så mycket :D nu vet jag precis vad jag ska beställa... tycker det är så svårt med dressyrstövlar allting ska stämma haha :P
Jo jag försökte övertala mig själv om samma sak när jag beställde mina cavallo som först va för korta (men som jag sen bytte) eftersom det tog två månader innan man fick det nya paret hehe...

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 477
Senast: valy
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar