Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@mooi hingstval redan klart för längesedan! På henne hade jag lagt en del av min Bernsteinsperma!
@mooi hingstval redan klart för längesedan! På henne hade jag lagt en del av min Bernsteinsperma!
Va fort det gick allting. Så synd att hon inte funkar som ridhäst men lär ju lämna en hel drös med stjärnor efter sig!Så, nu har Hottie åkt och jag bölat färdigt (för nu). Håller nu tummarna att det tar sig...
@mooi så ledsen för din skull, men tuuur hon är ett sto så hon kan ge en massa fina "småhottisar" , värre när man har en valack som jag :/ Håller tummarna att det tar sig och hon blir dräktig!
Jag har ju en valack (dessutom varit lite olycksdrabbad) också, och jag säger bara -aldrig mer! Ett riktigt bra sto är grejen...
Va fort det gick allting. Så synd att hon inte funkar som ridhäst men lär ju lämna en hel drös med stjärnor efter sig!
@Catrool
Haller tummarna for din fina!
ag@Miedo är du säker på att det verkligen inte är sadeln då? Såg i ngn annan tråd att du skaffat en som inte låg riktigt hundra osv. Jag hade lätt misstänkt och kikat på det först, om hästen känns som den ändrat sig sista tiden i fråga om hur den reagerar och beter sig.