Jag vill också tävla hos er Så fina rosetter!Nu har rosetterna kommit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill också tävla hos er Så fina rosetter!Nu har rosetterna kommit
Ja men jag med! Och jag har typ aldrig någonsin velat tävla under alla mina häst-år @FioranoJag vill också tävla hos er Så fina rosetter!
Vi körde lite egna övningar i helgen. Egna övningar ger tyvärr inte så höga poäng. Jag tycker vi kunde ha fått extra poäng för att vi livade upp tillställningen.
Som bäst under sig just då.Väl undersatta bakben i alla fall!
Nu har rosetterna kommit
Men bor inte du utanför Stockholm? Då finns delar av Norrland ganska nära ändå.Blev just ännu mer sur över att Norrland är för långt bort.
De där rosetterna var ju jättefina!
Men bor inte du utanför Stockholm? Då finns delar av Norrland ganska nära ändå.
Ja, allt är relativt. Jag bor i Västerbotten och ska jag inte tävla på hemmaklubben så är närmsta tävlingarna drygt 2 timmars bilfärd med släp bort, ca 15 mil Så det är sällan vi åker kortare än så för tävling här uppe.Söder om Sthlm. Mina primära tävlingsdistrikt är Sthlm (södra) och Södermanland
Haha det är väl typ 2,5 h till Gävle, men allt är väl relativt
Ja, allt är relativt. Jag bor i Västerbotten och ska jag inte tävla på hemmaklubben så är närmsta tävlingarna drygt 2 timmars bilfärd med släp bort, ca 15 mil Så det är sällan vi åker kortare än så för tävling här uppe.
Men så klart är det ju toppen att ha många tävlingar nära, önskar det vore så här omkring också!
Verkligen! Vilken skillnad det kan vara Jag tycker 1.5 h är långt/på gränsen för en tävling, och 45 min är lagom/normalt.
Synd att ni inte har mer/närmare tävlingar där uppe! :/
https://falsterbohorseshow.se/tidsprogram/Vilken dag går senior küren på Falsterbo?