Beklagar verkligen! Har också missat ditt svåra beslut.Idag har vi haft en sista fotografering med hästen och plötsligt blev allt så otroligt naket och smärtsamt. Hoppas på vackra bilder som jag kan njuta av i många år framöver...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar verkligen! Har också missat ditt svåra beslut.Idag har vi haft en sista fotografering med hästen och plötsligt blev allt så otroligt naket och smärtsamt. Hoppas på vackra bilder som jag kan njuta av i många år framöver...
Är det så nu? Era stackare. Hoppas du känner att det är ok ändå!Idag har vi haft en sista fotografering med hästen och plötsligt blev allt så otroligt naket och smärtsamt. Hoppas på vackra bilder som jag kan njuta av i många år framöver...
Tack hörrni!Är det så nu? Era stackare. Hoppas du känner att det är ok ändå!
BeklagarTack hörrni!
Jag har kämpat i så många år med min häst och jag älskar henne över allt annat. Men efter att ha behandlat och inlett rehab två gånger så räckte det med ett rejs i hagen och sen började SI-leden göra sig till känna igen. Hon är fortfarande glad och pigg men när svansen började gå som en propeller så fort jag kortade tyglarna så kände jag att det fick vara nog. Vi avslutar här, utan att försöka behandla och rehaba tills glädjen i ögonen slocknar och smärtan blir jobbig för henne. För den dagen kommer ju någon gång.
Det är Lätt det värsta jag har företagit mig och stundtals vill jag bara skrika rakt ut.
Sista tiden har bestått av mysiga skritturer ute på lång tygel. Hon har varit glad och skrittat på med långa pigga steg och jag har suttit på och ömsom skrattat ömsom gråtit...
Det är skönt att veta att många av er vet precis hur vidrigt jobbigt det är...
Tack hörrni!
Jag har kämpat i så många år med min häst och jag älskar henne över allt annat. Men efter att ha behandlat och inlett rehab två gånger så räckte det med ett rejs i hagen och sen började SI-leden göra sig till känna igen. Hon är fortfarande glad och pigg men när svansen började gå som en propeller så fort jag kortade tyglarna så kände jag att det fick vara nog. Vi avslutar här, utan att försöka behandla och rehaba tills glädjen i ögonen slocknar och smärtan blir jobbig för henne. För den dagen kommer ju någon gång.
Det är Lätt det värsta jag har företagit mig och stundtals vill jag bara skrika rakt ut.
Sista tiden har bestått av mysiga skritturer ute på lång tygel. Hon har varit glad och skrittat på med långa pigga steg och jag har suttit på och ömsom skrattat ömsom gråtit...
Tack hörrni!
Tack hörrni!
Åh det låter härligt!Åh ikväll kommer jag somna gott! Barb har gått en kanonträning för @Mirtai där lösgjordheten äntligen kändes på plats plus ett riktigt fint galoppjobb med byten och slutor. Med Koop känns det så vansinnigt tillfredställande hur det går bättre och bättre för varje pass! Han har en tendens att springa iväg med mig och har gått från att trycka ut underhalsen och springa iväg a la ridskolehäst till att hänga sig på bettet, gapa och springa iväg till att nu bara springa iväg litegrann i bibehållen form-det tar sig . Kunde iaf rida en galopp-trav-galopdiagonal med nästan kontroll, kraven är inte enorma nu . Men däremellan känns han riktigt riktigt fin och jag kommer äntligen till ett läge där jag kan lägga på ben och rida honom till en fin kontakt.
Herregud vad roligt det är att rida!
Åh ikväll kommer jag somna gott! Barb har gått en kanonträning för @Mirtai där lösgjordheten äntligen kändes på plats plus ett riktigt fint galoppjobb med byten och slutor. Med Koop känns det så vansinnigt tillfredställande hur det går bättre och bättre för varje pass! Han har en tendens att springa iväg med mig och har gått från att trycka ut underhalsen och springa iväg a la ridskolehäst till att hänga sig på bettet, gapa och springa iväg till att nu bara springa iväg litegrann i bibehållen form-det tar sig . Kunde iaf rida en galopp-trav-galopdiagonal med nästan kontroll, kraven är inte enorma nu . Men däremellan känns han riktigt riktigt fin och jag kommer äntligen till ett läge där jag kan lägga på ben och rida honom till en fin kontakt.
Herregud vad roligt det är att rida!
Åh vad jag blev glad av det här inlägget! Ridning är underbart! Måste ringa och fråga min kompis om jag får låna hans häst i helgen (min har höstvila pga hovböld).
Ja alltså just nu är jag så lyckligt lottad att jag har två hästar som båda är så himla roliga att rida!
Och jag har 2 jättefina hästar men absolut noll lust att rida.. fan vad tråkigt det är när man känner så Grattis till dig i alla fall!
Jag vet hur snabbt den här känslan kan försvinna och hur ovanligt det är för mig att ha två hästar igång samtidigt, så jag njuter verkligen av läget nu !!Och jag har 2 jättefina hästar men absolut noll lust att rida.. fan vad tråkigt det är när man känner så Grattis till dig i alla fall!