Ja det är trist men tyvärr så kan man inte behålla dom hela livetUsch vad tråkgt . Men du har verkligen gett honom ett långt fint liv!
Ja trodde inte att han skulle bli 26 när jag fick honom när han var 7.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är trist men tyvärr så kan man inte behålla dom hela livetUsch vad tråkgt . Men du har verkligen gett honom ett långt fint liv!
Ja det är trist men tyvärr så kan man inte behålla dom hela livet
Det var verkligen länge ihop! Du har ju haft honom resten av hela hans liv i alla fall, om än inte resten av ditt liv.Ja det är trist men tyvärr så kan man inte behålla dom hela livet
Åh, Attack är en riktig bukehäst Härligt att ni fått så många år ihop.Ja det är trist men tyvärr så kan man inte behålla dom hela livet
Ja det är trist men tyvärr så kan man inte behålla dom hela livet
Förlåt, men den där sadeln ser ut att ligga väldigt illa...Vi har inga speglar på ridbanan så jag bad min tränare att filma mig förra veckan för att se hur jag sitter och insåg då hur långsamt jag rider (tänk om jag bara lyssnat mer på min tränare alla gånger hon sagt det ). Så den senaste veckan har fokus varit att rida framåt och mycket övergångar. Både jag och hästen är väldigt laid back så bjudningen är ingenting som vanligtvis kommer gratis. Idag hade jag med mig en vän ut till stallet som kunde filma igen och det ser redan så mycket bättre ut även om det fortfarande saknas en del. Nu när det är lite mer tryck i traven har jag insett vilken dålig balans jag har så har varit tvungen att korta upp mina stigläder för att inte störa honom och övar på att rida utan stigbyglar.
Lägger in en bild från idag bara för att jag är så glad i hästen. Han är byggd lite som en dragster och rätt lång i kroppen så jag försöker jobba med att få honom lättare i fronten och komma ihop mer. Men det går väl sådär när jag rider med så långa tyglar som nedan och dessutom sadlar tokigt...
Visa bifogad fil 18928
Förlåt, men den där sadeln ser ut att ligga väldigt illa...
Jag tycker också att det ser rätt illa ut på bilden men har inte reagerat på det i verkligheten, och tror att jag har råkat sadla lite långt fram här. Hade ändå tänkt ta ut sadelutprovaren igen snart för att kolla att sadeln fortfarande ligger bra, men borde kanske ta och ringa ut dem tidigare. Den provades ut för tre månader sedan av en sadelutprovare som ska vara bra så jag hoppas att den inte ligger helt galet redan
På tre månader kan det ju tyvärr hända mycket! Har varit med om flera gånger, till två olika hästar, att vi fått byta sadeln efter bara några månader. Då har de ju musklat sig mycket under de månaderna.
Ja, jag trodde inte så mycket kunde hända på så kort tid! Jag longerade honom med sadeln i måndags och den ligger inte bra alls så nu rider jag inte förrän någon har kollat över den.
Men vad tråkigt! Otroligt bra av ägarna att låta dig ha henne på foder först så ni båda fått se om hon skulle hålla eller inte. Hoppas du trots allt hittar en ny kompisDet blev inget hästköp för mig Efter veterinärbesök igår konstaterades att bakknät inte kommer att hålla för det jag vill och hon får åka tillbaka hem till sin ägare. Jag har bara haft den här hästen hemma i knappt fyra månader, men ändå sörjer jag henne mer än nån annan häst jag haft. Hon var verkligen en once in a lifetime. Känns helt ofattbart att jag ska börja leta häst igen, och försöka hitta något som ens kan mäta sig med henne. Just nu känns det som om jag bara vill ge upp hela hästeriet
Fy vad trist!!Det blev inget hästköp för mig Efter veterinärbesök igår konstaterades att bakknät inte kommer att hålla för det jag vill och hon får åka tillbaka hem till sin ägare. Jag har bara haft den här hästen hemma i knappt fyra månader, men ändå sörjer jag henne mer än nån annan häst jag haft. Hon var verkligen en once in a lifetime. Känns helt ofattbart att jag ska börja leta häst igen, och försöka hitta något som ens kan mäta sig med henne. Just nu känns det som om jag bara vill ge upp hela hästeriet
@_Zvea_ hade inte du ett långbent brunt sto? Vad hände med henne?