Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tyvärr inte nåt tips på stall men däremot så finns det en eller ett par oseriösa säljstall där som du nog bör se upp med. Och irländare? Som frälst irländarmänniska så måste jag nog säga att det brukar finnas mer lämpliga hästar till dressyr än irländare?
Vet inte huruvida det är tillåtet att fråga om hästförmedlare men försäljningsstall men... Om det nu är det, kan ni tipsa via PM om lämplig förmedlare etc. av häst runt 100' (går att stretcha men ej för mkt), i trakterna i och runt Kalmar? Vi ska ner dit i helgen och provrida en irländare bland annat, så tänkte passa på att försöka samla ihop en del. Äntligen är vi igång!!
Var taggad inför att tävla i helgen. Och så blir hästen halt. Blää
Jag skulle tävla i helgen i dressyr hade jag tänkt för första gången på 2 år, bara för att jag kunde gå dit med hästen.. Men då blev den inställd för att en oidentifierad närliggande klubb hade haft tävling helgen innan och nu har dom kvarka Men inte ett ord om VAR i mailet... bara något kryptiskt om att många av er har varit där
Framkommer inget på stc heller
Nej, vad tråkigt! Såg att din anmälan var återtagen. Så typiskt när det är nära och smidigt och de tävlingarna brukar vara väldigt trevliga ju.Var taggad inför att tävla i helgen. Och så blir hästen halt. Blää
Jag skulle tävla i helgen i dressyr hade jag tänkt för första gången på 2 år, bara för att jag kunde gå dit med hästen.. Men då blev den inställd för att en oidentifierad närliggande klubb hade haft tävling helgen innan och nu har dom kvarka Men inte ett ord om VAR i mailet... bara något kryptiskt om att många av er har varit där
Framkommer inget på stc heller
Partille? De hade åtminstone stängt pga smitta nyss.
De hade åtminstone tävling första dagarna i september och stängde pga smitta några dagar senare. Fortfarande stängt, men det visade sig nog vara ngt annat än kvarka.Ingen aning ?
Jo absolut, har koll på en del som vi absolut inte ska till. Den här säljes av privatperson.
Nej jag vet, men den vi ska titta på rör sig rätt trevligt, okänd stam och hela köret så jag vet inte riktigt vad som föll min mamma och tränare i smaken, men de gillade den så nu ska vi ner i alla fall tydligen. Jaja, vi får se på plats helt enkelt, har ev. några andra intressanta med. Och röntgen, klinikbesiktning etc. är ju givet för oss vilket som.
Jaha, hade planerat tävling i helgen, men hästen känns inte helt ok så jag strök mig. Han kändes trött och lite sisådär en period tidigare i somras, sedan har det känts lite bättre så det planerade besöket på klinik ställde jag in, verkade onödigt. Men, nu har veterinären varit ute och tagit massor med blodprov, får förhoppningsvis svar på dem i morgon.