Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är väl senast tre dagar innan?Hur sent är det rimligt att startlistor kommer ut? Jag är lite lätt otålig
Bah, då får jag ge mig till tåls!Är väl senast tre dagar innan?
Mvh Bordevetadet
Jag trodde det var 5 dagar? Men kan ha hittat på det självÄr väl senast tre dagar innan?
Mvh Bordevetadet
Det är tre dagar, men de flesta lägger ju ut dem i början av veckan som tävlingen är påJag trodde det var 5 dagar? Men kan ha hittat på det själv
Fem dagar är ryttarmeddelandetJag trodde det var 5 dagar? Men kan ha hittat på det själv
Aha!Fem dagar är ryttarmeddelandet
Kollade TR I nu, ryttarmeddelande fem dagar och preliminära startlistor senast kl 18 tre dagar innan tävlingen.
Nä så jag får hoppas att de dyker upp imorgon! Vill veta hur länga vi måste vara där i regnet, hur mycket extrakläder vi ska ha med ossJag har iof aldrig sett en tävling på equipe innehålla bara ett ryttarmeddelande och inga startlistor, däremot tvärtom.
Köpte en sån glitterkavaj på Dollarstore när sonen skulle vara discokung på en maskeradhoppning. Kostade bara några hundralappar.@Mirtai Den där glitterkavajen gav mig idéer !
Såg nyss att det blir Sigrid och Cecilia Bergåkra som ska kommentera EM-dressyren på FEI-tv. Det ska bli intressant .
Äääälskar temat och outfiten!Köpte en sån glitterkavaj på Dollarstore när sonen skulle vara discokung på en maskeradhoppning. Kostade bara några hundralappar.
Visa bifogad fil 126951
Ingen erfarenhet av den skadan men jag säger prova rödljusterapi. Jag använder det både på hästarna och mig själv. Märker stor skillnad i hur det tar smärtan på mig och Dios knä läker i betydligt bättre fart än veterinären förväntat sig. Väldigt smidigt att använda och det gör inget sämre iaf!Min fröken är under igångsättning efter sommarens bristning i ringbandet. Enligt vet är det en vanlig skada på ridhästar och tidigare inte diagnostiserat så ofta utan man har bara accepterat att hästen har en galla i kotsenskidan. Har ridit lite drygt två veckor och nu var hon lite varmare i den kotan
Någon som har någon erfarenhet av liknande?
Kan lägga till att hon aldrig har varit halt utan fick bara en hård galla på utsidan av kotan.
Jag har kört laser.Ingen erfarenhet av den skadan men jag säger prova rödljusterapi. Jag använder det både på hästarna och mig själv. Märker stor skillnad i hur det tar smärtan på mig och Dios knä läker i betydligt bättre fart än veterinären förväntat sig. Väldigt smidigt att använda och det gör inget sämre iaf!