Dressyrprogram

sita

Trådstartare
Letade efter lätt klass 1997 på förbundets hemsida (till Gärds) men det finns inte där längre! Får man inte använda det längre då?

Hittade däremot ett nytt från 2010 som känns jättespännande med skänkelvikning och förvändgalopp på halvbåge. Kul att svårigheten ökar något så det inte bara är "ranta runt i ringen" ridning som ska bedömmas.

Sv: Dressyrprogram

Åh vad kul med ett nytt program!!! 97ans lättklassprogram är jättetrist, 2007an är mycket bättre.

Sv: Dressyrprogram

Det var väl på tiden det blev lite svårare, förr var ju programmen svårare men blev lättare... Tror att en del ryttare hade lite väl stort inflytande på programmens utformning under en tid där :angel:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 439
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Åh, jag är så förvrid just nu så jag vet inte vad jag ska göra. Det ska ju vara roligt att åka till stallet, men med den känsla jag har...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 160
Senast: Mineur
·
Avel Som trådrubriken avslöjar, handlar detta om ston, i avel...Jag letar/säljer inte något själv, men fördriver ofta tiden med att titta...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 158
Senast: fridshem
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 824
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod