Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte rensat, om det är nu det du tror. Jag antar att det är samma sak på dressyrgnägg. Gamla/inaktiva trådar rensas bort med automatik.
Ett annat exempel är nyligen när en person skrev om en persons låga resultat som den inte förstod själv alls Någon skrev att hästen ser ut att vara avknäppt om jag inte minns fel nu och blev rejält påhoppad för det...eftersom många hade skrivit ooooh om stilllbilder på hästen.
Jag ska prova en ny tränare nästa vecka! Bra va? hihi
En av de ja verkligen velat prova kommer till oss nästa vecka och då måste man ju ta chansen! Ska bli intressant och se om man kan få lite ny inspiration och övningar
haha var de där riktat mot mig? jag är inte alls med i denna diskussion och vill inte heller vara det tack! (om det nu var om mig annars ber ja om ursäkt hihi)
kl
Jag ska prova en ny tränare nästa vecka! Bra va? hihi
En av de ja verkligen velat prova kommer till oss nästa vecka och då måste man ju ta chansen! Ska bli intressant och se om man kan få lite ny inspiration och övningar
Jag antar att det är samma sak på dressyrgnägg. Gamla/inaktiva trådar rensas bort med automatik.
Å hur trist är inte det då? finns ju många guldkorn i gamla trådar även om dom nu ligger på snack...
Mamma! Om jag nu nödvändigtvis ska bli hitsläpad så kan du väl för 17 LADDA kamera batteriet innan????
MEN: Novali du menar alltså att du REDIGERAR dina filmer dvs du fuskrider innan det filmas, rättar till ditten och datten och sen bestämmer när det är dax för publikt PLAY? Mkt lågt gjort, jag är besviken
haha, skrattade gott - klockrent!
MEN: Novali du menar alltså att du REDIGERAR dina filmer dvs du fuskrider innan det filmas, rättar till ditten och datten och sen bestämmer när det är dax för publikt PLAY? Mkt lågt gjort, jag är besviken