Dressyrnissarnas snacktråd nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyrnissarnas snacktråd nr 6

Klart det är kul att ett helt bukegäng var med, var du glad över det:D Roligt med gylfen, tur det är lite avstånd.:angel: Jag hade inte sett det om du inte påpekat det.

KL

Alla är väl med av olika skäl och det är ju intressant att läsa om alla möjliga ryttare:idea:

Det är inte personerna som medverkar i Ridsport som är problemet utan som Novali påpekade, att tidningen är pinsamt illa skriven, jag fattar inte var dom har hittat dessa eländiga skribenter :eek: Ska det vara så svårt att hitta folk som kan skriva ett hyfsat reportage? :confused:

Varenda människa jag känner tycker likadant och många har slutat prenumerera pga den låga kvalitén och ändå fattar ansvariga för tidningen ingenting :confused: ( om det finns folk från Ridsport som tjuvläser här för att få inspiration kan dom gärna svara:devil: )

Ridsport köper in reportage av skribenter som råkar vara på plats, kanske är det inte hög kvalité på alla...

Nej det kan ju förklara den låga kvalitén om Lisa i bushen som råkar vara på skriver i tidningen:o
Men det förklarar inte varför man kan välja att ha så låg kvalité? Går det inte att hitta nån annan än Lisa, Ridsport är inte precis en nyhetstidning, det finns väl i regel god tid att planera reportagen:confused:.

Ärligt, när det är så illa skrivet, på alla sätt, så tappar man faktiskt läsare, även hästmänniskor har lite krav på vad dom läser. Platt och torftigt är vad som kännetecknar både hur man tar sig an ämnen, språket och upplägget.:(

Personligen tycker jag Jan Brinks dressyrskola, som i övrigt var tydligen oerhört uppskattat av väldigt många, var skrivet på sjukt dålig svenska om vi ska se till innehållet språkmässigt och inte innehållsmässigt. Det toppar de flesta artiklar jag i övrigt sett i ridsport, som jag prenumerar på sen dacke fejden.

*kl*

Måste bara säga att jag tycker det är toppen att vi numera slipper uppdelningen dressyr/dressyrgnägg:). Yey!

ja eller så är det ett resultat av att aktiviteten är oerhört låg just på detta forumet och behovet därmed anses räcka med en och samma tråd ;)

ja eller så är det ett resultat av att aktiviteten är oerhört låg just på detta forumet och behovet därmed anses räcka med en och samma tråd ;)

Det vore väl eg precis vad man skulle ha?! En enda jäkla tråd där man kan avhandla allt! :D

enligt hjälpforumet är en av anledningarna enligt Gunnar själv, låg aktivitet på flertalet forum.

LenaH - haha , ja TRÅD var nog att överdriva, skrev lite fort : )

*delvis kl*
Undrar om Ridsport tappat läsare eftersom dom har nya bloggare (som tidigare bloggat på andra ställen)?

Även om jag är prenumerant så tycker jag att tidningen var bättre förr...

dessutom är det bara den nya bloggaren som ligger på förstasidan på hemsidan. De andra får man söka efter!?

Ska jag fortsätta gnälla så gillar jag inte hemsidan heller ;). Det är mycket "kaka på kaka" och jag förstår inte upplägget alls.

Knapplån

Åh idag har jag köpt ett ursnyggt pannband :D Tänk att man kan bli så lycklig för ett glittrigt pannband! Vet dock inte hur man lägger in bilder....

Det vore väl eg precis vad man skulle ha?! En enda jäkla tråd där man kan avhandla allt! :D

Och alla moderatorer i samma:eek: Ja då blev det nog dödare än dött, man ser ju hur det har gått med dressyr. Idel pannband och inget liv alls. :o

Även jag får gratulera så mycket, han är verkligen fin Luxus !

Sedan en fråga, är på väg och ska fynda lite saker från en sida med rabatt. Funderar på vilken storlek som kan tänkas passa min herre på Källqvists Protectors luddskydd, M fram är jag ganska så säker på borde passa bra. Men oftast så brukar man ju behöva en strl större bak men han har inte så grova bakben direkt.

Vet någon om det skiljer väldigt mycket på storlekarna?

Det brukar skilja sig väldit lite på storlekarna. Stella har L bak i sina luddskydd av liknande modell.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ett litet bekymmer och skapar denna tråd - egentligen inte som en fråga utan mer som ett bollplank. Det är så att jag har fått...
Svar
14
· Visningar
2 241
Senast: Meggan
·
Träning Jag har ett problem med min ena ponny... Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Svar
12
· Visningar
1 506
Senast: Lager
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Eftersom jag hade fått sitta på finaste Dunja förra veckan närde jag en stark förhoppning om att få fortsätta på henne. Det har ju ändå...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flöde i ridningen känns det som! Härligt att känna, minns att det har varit åt andra hållet tidigare. Det är...
Svar
0
· Visningar
403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka