Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart det är kul att ett helt bukegäng var med, var du glad över det Roligt med gylfen, tur det är lite avstånd. Jag hade inte sett det om du inte påpekat det.
KL
Alla är väl med av olika skäl och det är ju intressant att läsa om alla möjliga ryttare
Det är inte personerna som medverkar i Ridsport som är problemet utan som Novali påpekade, att tidningen är pinsamt illa skriven, jag fattar inte var dom har hittat dessa eländiga skribenter Ska det vara så svårt att hitta folk som kan skriva ett hyfsat reportage?
Varenda människa jag känner tycker likadant och många har slutat prenumerera pga den låga kvalitén och ändå fattar ansvariga för tidningen ingenting ( om det finns folk från Ridsport som tjuvläser här för att få inspiration kan dom gärna svara )
ja eller så är det ett resultat av att aktiviteten är oerhört låg just på detta forumet och behovet därmed anses räcka med en och samma tråd
Det vore väl eg precis vad man skulle ha?! En enda jäkla tråd där man kan avhandla allt!