dressyrgjord från glen gordon

J

jupiter-judex

såg en dressyr gjord i läder från glen gordon på hippson shopen...men jag såg inte några storlekar:confused:
någon som har denna....är den bra? och framförallt vad är det för storlek?

Sv: dressyrgjord från glen gordon

hur lägger ni in bilder??

ah, man måste välja färg först:)
någon som har denna gjord och kan berätta om den är bra, är lädret mjukt osv??
har ni några andra förslag på snygga dressyrgjordar i läder, vill gärna ha resår och ev en ring för snabbknäppningar, sen är mjukt läder ett krav!

Senast ändrad av en moderator:

Min var något stel i början men mjuknade väldigt snabbt, jag är jätte nöjd med min. Tycker att den är mycket prisvärd och att det är bra kvalité på lädret.

ja, den verkar bra i alla fall. var ju smart av dom att ha resåret i en svart färg och inte grön eller nåt som en del andra:)
sen verkar det ju smart med resår i bägge ändar...

Jag har en sån och är väldigt nöjd. Öht så tycker jag faktiskt att GG-gjordarna håller bra kvalite.

//E

Japp, jag har en sån svängd dressyrgjord. Jag är jättenöjd. Har haft den i 1,5 år. Bra läder, bra passform. Min är 65 cm. Men längden beror ju på hur långa stroppar du har på din sadel.

jag har nog 65 på min gjord som jag har nu, fast när jag har spännt den så är den på sista hålet på bägge sidor så jag funderar på en mindre...60 eller kanske 55cm??

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Söker efter ett par riktigt bra arbetsskor. De ska vara bekväma, hållbara, helst gjorda i läder och svarta. Innersulan måste kunnas...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: ufot
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Oknytt
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka