Dressyr - tråkigare än Frölundas powerplay

Sv: Dressyr - tråkigare än Frölundas powerplay

"Faktum är att Frölunda tvingas spela tre bortamatcher på raken under den här perioden, konsekvensen blir sannolikt ett missat slutspel, kanske till och med kvalspel och om den yttersta hockeydomen väntar blir det allsvenskan nästa säsong. Då blir garanterat inget tjafs om Scandinavium i april nästa år."

Förutom att hela artikeln är patetisk kan jag inte annat än att förundras över hur ishockey fungerar. Är det isen som har annan sammansättning i den andra hallen? Är kanske luftens syresättning fel för just frölunda spelare? För inte kan det väl vara så att bara för att några fans inte tycker det är lika roligt att titta på hockey i den andra hallen å helt enkelt stannar hemma, måste de gå och förlora matcherna?

Snälla kan nån berätta jag vill kunna skylla på det nästa gång det går dåligt på en tävling... "jo du förstår han rev oxern för jag kände inte samma stöd från publiken :angel: som hemma på min klubb"

Sv: Dressyr - tråkigare än Frölundas powerplay

Suck, fy så fånigt. Jag säger samma sak och simhopp, golf och diverse andra sporter men inte gnäller jag för det.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (GP) Nu har de europeiska ryttarna kniven på strupen. I helgen är sista chansen att kvala till världscupfinalerna i dressyr och hoppning...
Svar
0
· Visningar
626
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Göteborgs-Posten) Det blev dramatiskt värre i hoppningens världscupfinal. Storfavoriten Meredith Michaels-Beerbaum uteslöts efter att...
Svar
0
· Visningar
935
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Göteborgs-Posten) Nästa år är Göteborg Horse Show tillbaka på ordinarie apriltid och då har statusen höjts: världscupfinalen i...
Svar
0
· Visningar
792
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Göteborgs-Posten) Jan Brink och Briar vann dressyren som var först ut på årets Göteborg Horse Show...
Svar
2
· Visningar
1 329
Senast: d_ressyrtjejer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama