Dressyr OS på Webben! Dagens tider och startlistor!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS på Webben! Dagens tider och startlistor!

Första travslutan var fantastisk! :love: Hon fick en 10:a utav den amerikanska domaren på den!

Jag förstår det, den var helt makalös! :love: Vart hittar du poängen för varje moment? Vad fick hon på galoppiruetterna på medellinjen?

*kl*
Vilken katastrofal benställning hästen Quando Quando hade! Såg dem nyss på svt 24. Någon annan som uppmärksammade det? :crazy:

Vet inte vad hon fick på dem. Det var kommentatorerna på Danmark som berättade att hon fick en 10:a på travslutan. Det är synd som sören att man inte kan få se.

Sverige blev femma med väldigt liten marginal till fyran USA så det var ju helt OK

KL och OT

Lär danskarna in passage på ett speciellt sätt? :confused:

Tänkte på det igår när danskan red att den var lik Cavan i passagen, nu när Svt visar Don Schufro ser jag att han rör sig lite lika och ja, det liknar ju även Helgstransd Matiné. De liksom slänger fram benen istället för att lyfta...

Sammanträffande eller går de alla i samma skola?

kl

vad häftig balagur var! jättesöt. :love: han är renrasig orlovtravare och har varit cirkushäst och polishäst. snacka om annorlunda dressyrhäst.

Första travslutan var fantastisk! :love: Hon fick en 10:a utav den amerikanska domaren på den!

Vad glad jag blir att höra det! Jag satt just och funderade över poängen, då även de absolut bästa mest verkade få 7-8. Undrade lite över hur sjutton ett 10p-program skulle se ut... :) Så det var ju kul att höra att 10p-are iaf delades ut för bitar av något program.

Senast ändrad av en moderator:

Åhh jag blev kär i den hästen, så sööööt och så cool färg :love:

Eller hur! Jag tror han fick en helt egen fanclub idag. Han var så frän!

hahaha vad olika man är jag tycker han är helt hemsk.....

fina piaffer och andra samlade grejer men vilken hemsk hängmatta han har. Han var dock finare idag än vad jag tyckte att han varit innan.

Sen kan jag uppskatta att han varit så mycket olika grejer och det tycker jag är coolt.

Någon som har koll på när küren sänds?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix