Dressyr med islandshästar!

Sv: Dressyr med islandshästar!

alla hästar behöver dressyr inte minst våran älskade islandshäst som ska ha koll på extra gångarter och allt. jag älskar att rida dressyr och skulle skämmas om inte min häst kunde grund hjälperna iaf. jag tränar lite varje ridtur öppna sluta, gå åt sidan, halvhalt halt. jag ser det som uppvärmning och ger mej en smidig mjuk häst som har förutsättningarna att göra det jag ber om.

min förra islandshäst kunde galoppombyten men det kommer aldrig den jag har nu lära sej. han kan istället tölta i sluta. alla hästar har olika styrkor och svagheter...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 962
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 595
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 923
Senast: Roheryn
·
Hundträning Jag har en liten valp på 5 månader av en sällskapsras som definitivt hör till de mer lugna även för rasen. Hon har lätt att bara sitta...
Svar
15
· Visningar
1 747
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka