Dressyr FS1!

Muninn

Trådstartare
Nu behöver jag hjälp!

Jag vill veta vad för poäng de som har kvalat till dressyren på SM har haft...

Så ni som vet dresyrresultat från kvaltävlingarna i vår, help me :)

Helst YR då, eftersom det är det som är aktuellt :)

Sv: Dressyr FS1!

Om du undrar hur dina poäng från helgen står sig tror jag de gör det rätt bra! (läste andra tråden ;) ) Vet att Charlotta Nevader fick nåt liknande på Dyggur men som jag har förstått det ska hon inte till SM. Annars har de flesta legat mellan 5-6 efter vad jag har hört men rider inte dressyr själv så kan mycket väl ha missat någon. ;)

Menar du allvar? Ska inte Charlotta till SM? Min största konkurrent ;)

Det måste kollas upp! :)

Japp, jag kollar lite hur poängen står sig... visserligen så säger det inget om hur det komemr att gå på SM, då kanske det blir pannkaka (som förra året, haha. Fick inte ens över 5...)

Men det är bara Dyggurs tävling och en till som jag inte hittat resultat från... ngn som vet?

Tack för svaret!

Muninn skrev:
Menar du allvar? Ska inte Charlotta till SM? Min största konkurrent ;)

Det måste kollas upp! :)

Japp, jag kollar lite hur poängen står sig... visserligen så säger det inget om hur det komemr att gå på SM, då kanske det blir pannkaka (som förra året, haha. Fick inte ens över 5...)

Men det är bara Dyggurs tävling och en till som jag inte hittat resultat från... ngn som vet?

Tack för svaret!

Det finns en hel del mkt bra ekipage som rider på över 6 i dressyr, sen om de ska till sm och rida det, vet jag ej :) Men herregud, rid, gör ditt bästa och va NÖJD, sen får du se hur långt det räcker =)

Haha, jo, det är klart :)
Jag tycker ju mest att det är roligt :D

Men det är så skoj o sitta o göra listor över av de andra har för kvalpoäng o sånt.... kanske tyder på att jag har lite att göra ;)

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 201
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 237
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 660
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras