Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet var man hittar snygga svarta byxor som ser ut lite mer office wear men känsla som mysbyxor? Jag köpte ett par på Gekås nyligen som jag älskar, men de är inte svarta…
Ja, de är underbara! Har dem både i svart och mörkgröntSkulle precis säga Gekås. De har haft en modell i många färger för 129 kr. Sköna, men funkar även i vid arbete/utgång.
Någon som vet var man hittar snygga svarta byxor som ser ut lite mer office wear men känsla som mysbyxor? Jag köpte ett par på Gekås nyligen som jag älskar, men de är inte svarta…
De finns även en variant utan snöre i midjan. De där har lite "mjukisar" över sig. Den andra varianten är dock mer kostymbyxa.
Jag måste köpa nya, mina gamla har blivit för stora men mamma tog över dem!Ja, de är underbara! Har dem både i svart och mörkgrönt
Ja precis, något åt det här hållet är precis vad jag hade i tanken. Ska kika där, tack för tips!
Ja, jag älskar mina blåa men jag kan ju inte ha dem jämt det paret byxor samt leggings + klänning är så bra som bekväma kontorskläder!Nä, men jag vill också ha såna! Följer tråden med spänning!
Har du någon länk till/namn på dessa?De finns även en variant utan snöre i midjan. De där har lite "mjukisar" över sig. Den andra varianten är dock mer kostymbyxa.
De har flera varianter, jag skulle gå till butik och prova. Men bland annat dessa: https://www.zalando.se/vero-moda-tygbyxor-black-ve121a12j-q11.htmlHar du någon länk till/namn på dessa?
TackDe har flera varianter, jag skulle gå till butik och prova. Men bland annat dessa: https://www.zalando.se/vero-moda-tygbyxor-black-ve121a12j-q11.html
Jag har sådana från Vero Moda, men jag använder dem jättesällan för de får ”knän” såfort man har suttit ner en kort stund och då ser de verkligen bara ut som mjukisbyxor. Synd, för annars tycker jag att de är toppen!
Hm. Det låter ju inte så lovande. Mina från Gekås har inte haft det problemet (men så har jag oftast fötterna på en fotpall när sitter vid skrivbordet, kanske det är räddningen snarare än byxorna i sig)Jag har sådana från Vero Moda, men jag använder dem jättesällan för de får ”knän” såfort man har suttit ner en kort stund och då ser de verkligen bara ut som mjukisbyxor. Synd, för annars tycker jag att de är toppen!
Den modellen jag visade får inte knän och fungerar på jobbetJag har sådana från Vero Moda, men jag använder dem jättesällan för de får ”knän” såfort man har suttit ner en kort stund och då ser de verkligen bara ut som mjukisbyxor. Synd, för annars tycker jag att de är toppen!
Hm. Det låter ju inte så lovande. Mina från Gekås har inte haft det problemet (men så har jag oftast fötterna på en fotpall när sitter vid skrivbordet, kanske det är räddningen snarare än byxorna i sig)
Jag tror det beror på tyget? De jag har är supersköna, mjuka och väldigt strechiga. Är det ett mer stumt material alt inte lika smala i passformen så blir det väl inte knän lika lätt.Den modellen jag visade får inte knän och fungerar på jobbet
Har två par i olika modeller från LauRie. Supersköna med resår i midjan. Finns i lite olika modeller och material.Någon som vet var man hittar snygga svarta byxor som ser ut lite mer office wear men känsla som mysbyxor? Jag köpte ett par på Gekås nyligen som jag älskar, men de är inte svarta…
Jag har båda och gick precis och drog i dom ja, de är mer stumma och lite "hårdare" i tyget, men har fortfarande en del stretch. Det finns rejäl stretch i midjan, på bakre delen av byxan. Så de är sköna att sitta i och jobba i.Jag tror det beror på tyget? De jag har är supersköna, mjuka och väldigt strechiga. Är det ett mer stumt material alt inte lika smala i passformen så blir det väl inte knän lika lätt.
@Unafraid de du lade ut såg ut att vara mer stumma i tyget? Eller är de stretchiga?
Lite skumma storlekar, vad är 40/30?Jag har båda och gick precis och drog i dom ja, de är mer stumma och lite "hårdare" i tyget, men har fortfarande en del stretch. Det finns rejäl stretch i midjan, på bakre delen av byxan. Så de är sköna att sitta i och jobba i.