Drammen 2-3 juli

Undret

Trådstartare
Någon som vet var man kan hitta propositionen för tävlingen i Drammen nästa helg??

Har letat på Norska förbundets hemsida men hittade den inte (min språkkunnighet är inte den bästa :angel: , men den låg inte under propositioner för fälttävlan iaf)

Tacksam för hjälp :bow: :bow:

Sv: Drammen 2-3 juli

Den finns på norska förbundets hemsida. Titta på terminlista i överkanten på sidan för feltritt.....därefter kan du länka dig vidare. Drammen/Lier Horse Show...

Pm:a mig om du undrar om något, vi pratade om denna tävling idag på Trossnäs!!/Pernilla

:bow:

Får väl leta vidare då, det va mamma som sa att jag skulle kolla upp det eftersom hon hade pratat med dig :idea:

Grattis till placeringen förresten, Zygomatica såg jättefin ut :love:

/ Ida

Tackar!! Lite vass var hon men det kommer säkert bli bra när man väl finner varandra och hittar de rätta knapparna, hon har ju bara funnits hos mig i 2 veckor!!
"Proppen" finns där, kollade för säkerhets skull!! Det finns en 80-klass och en *CNC. Häng på vet jag!! Vore kul om fler åker över!!

Vaddå den är väl skitfin :confused: tänkte på din min där :smirk:

Senast ändrad av en moderator:

Ja, det stämmer att det är Pernilla W:s häst jag köpt!...Eller man kanske skall skriva att vi bytt hästar med varandra, jag hade en riktigt bra hopphäst som hon tagit över då hon hellre rider hoppning och jag ville ha en fälttävlanshäst....verkar som det fungerar för båda hittills!!

Tack Fio.....jag tycker också hon är fin, hoppas och tror att detta kommer fungera bra i framtiden!! :bow:

Nittionio skrev:
Ja, det stämmer att det är Pernilla W:s häst jag köpt!...Eller man kanske skall skriva att vi bytt hästar med varandra, jag hade en riktigt bra hopphäst som hon tagit över då hon hellre rider hoppning och jag ville ha en fälttävlanshäst....verkar som det fungerar för båda hittills!!

Kul!! Ja jag pratade med henne på ett hoppmeeting för ett tag sedan och då sa hon att hon skulle sälja hästen och köpa en hopphäst istället, jag förstår henne iof hon har ju den där jättefina Santana att hoppa på och man behöver ju iallafall minst 2 hopphästar om man skall satsa som hon vill göra.

Nittionio skrev:
Tack Fio.....jag tycker också hon är fin, hoppas och tror att detta kommer fungera bra i framtiden!! :bow:

Ja det tror jag, den är ju rätt vass men har nog en jäkla kapacitet när den lugnar ner sig lite ;)

gå på www.dor.no og trykk på logoen til lier horse show på høyre siden. veldig fin bane å ri på. 1 time fra meg! :)

Hittade den tillslut :idea: , men kan tyvärr inte hänga på eftersom jag ska rida på torsdagen isåfall och mamma kunde inte ta ledigt :crazy: men det blir väl fler tävlingar i norge framöver.. såg att du va med i tidningen också :D

fio. skrev:
Vaddå den är väl skitfin :confused: tänkte på din min där :smirk:

Jag tycker den är skitläcker! Fel min-val...sorry. :devil: :smirk:

Även om jag nog gillar Santana ännu mer, den är ju bara :love: ! Kul för Pernilla med ännu en fin hopphäst då!

Nittionio skrev:

Smart! :) Lycka till, det kommer säkert att bli jättebra!

hei.. for dere som lurer på hvor man finner proposisjoner til fälttävlan i norge..
Gå inn på www.rytter.no , klikk på terminlister(helt øverst på siden) og videre på feltritt.
Lykke til! Banene i norge begynner å bli veldig bra! roligt om noen svensker tok turen!

Hoppas verkligen det kommer gå bra för Pernilla och "Grålle". Hon skötte honom jättebra då hon provade honom. Hon har anmält t o m 140 i Sunne under kommande helg. Gissa om jag håller tummarna!!

Självklart kommer vi resa mer till Norge fortsättningsvis...snart rider du väl lätt också!!?? :banana:

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 302
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 897
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 610
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 094

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka