oj vad den putar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
oj vad den putar
Jag var där och tittade. Superkul. De var så otroligt fina alla fjordingarna som var med.Fostrets halvbror var på Friends och tävlade i hoppning med nån av makarna Zanotelli på ryggen. Himla coolt!
Jag funderar konstant på namn. Årets föl hade sina namn redan i magen oavsett om de var ston eller hingstar.Är det bara jag som funderar på namn? Har ni det klart eller känner ni efter när fölet kommit?
Ja jag känner att det var ett väldigt projekt! Är ju rädd att något går fel och det känns ännu värre om den har namn och så, men det är nog bara en ursäkt.Jag funderar konstant på namn. Årets föl hade sina namn redan i magen oavsett om de var ston eller hingstar.
Den som ska födas 2022 vetefan vad den ska heta, jag känner mig lite oinspirerad just nu
Nu blev jag osäker! Vet att abortvirus vaccin ges i månad 5,7,9 men räknar man efter dygn 120 eller 150 på första sprutan?
TackDygn 120. Man räknar inkluderande, dvs månad 1 börjar i samma stund som stoet blir dräktig.