Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska verkligen bli jättekul o se vad som tittar ut framöver, tror det kommer bli en kalasfin fölis!Idag tog jag en bild på Olivias mage.
Dygn 277:
När jag var där i hagen satte bebis igång att leva rövare i magen!
Jag har varken sett eller känt något tidigare den här gången så jag blev så himla glad.. Nu känns det betydligt mer verkligt.
Wow va tydligt Om det är så livat är det säkert en hingstungeIdag tog jag en bild på Olivias mage.
Dygn 277:
När jag var där i hagen satte bebis igång att leva rövare i magen!
Jag har varken sett eller känt något tidigare den här gången så jag blev så himla glad.. Nu känns det betydligt mer verkligt.
Tack Det hoppas jag också.Det ska verkligen bli jättekul o se vad som tittar ut framöver, tror det kommer bli en kalasfin fölis!
Pendeln sa sto...Wow va tydligt Om det är så livat är det säkert en hingstunge
50% chans att jag har rätt
Jag satsar 2 kokosbollar på sto.Pendeln sa sto...
Vill du satsa en peng, kokosboll eller något annat kul?
Pendeln sa sto...
Vill du satsa en peng, kokosboll eller något annat kul?
Noterat!Jag satsar 2 kokosbollar på sto.
Tack! Hoppas föl kommer inatt!@Narcissa Åh så spännande, håller tummarna för fölis i natt =D
En liten földans
Min har också vit mjölk nu, tror (framförallt hoppas) att det är nära efter nästan tre veckors vakande Går in på dygn 335 inatt!Och mjölken är vit.
Hoppas du också får föl snart!Min har också vit mjölk nu, tror (framförallt hoppas) att det är nära efter nästan tre veckors vakande Går in på dygn 335 inatt!