Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon kanske kastade för länge sedan men hormonerna har ställt in henne på fölning i allafallKan inte fatta det själv :/ inga tecken alls på att det skulle va något , kollat varje halvtimme på natten , flera gånger ute på dagen . Inte ens en blod droppe har jag sett i vulva på henne . Ingen slapp vulva ... Mjölk har hon men det har inte droppat mycket . Lite på morgonen när hon gått ut i hagen . Hon har velat gå in varje kväll och kommit springande . Ingen tendens till att vilja stanna i hagen ( sörja fölet ) detta är ett sto som är väldigt mammig med sina föl. Tittar fortfarande sig mot magen och killar svansen . Hon har inte varit febrig eller loj. Fattar inte hur jag kunnat missa det. Letat i hagen , hittar inget .
Pippi såg inte ut att ha kastat. Stor om magen och jag har sett fosterrörelser . Såg också när fölet vände sig . Kan inte fatta att hon är tom. Tycker fortfarande att det rör sig men det är nog bara tarmarna .
Nä men när ena mag sidan är platt och andra står ut och det sparkar hårt åt den platta sidan och stoet är irriterad på magen . Detta var för en månad sen . Så efter det måste hon kastat.
Jadå, jag är kvarNågon mer än jag kvar nu? Cirkua du skulle väl få sent eller minns jag fel? Jag var ju inte beräknad sist men hästen vill ju hålla mig på sträckbänken så länge som möjligt tydligen. 348 dygn idag.