Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min dam är på dygn 301 idag, längtar så på att få ett fint litet föl, men ett tag kvar fortfarande... Hade börjat få lite juver nu.Hur många är vi som är kvar här inne? några borde vi väl vara!
O Charlotte.@axel
Vi har räknat flera ggr och hoppats på att vi räknat fel men ikke...
Vill att liten ska komma nu, kommer ihåg hur jobbig fölningen var när hon gick 354 dygn fölisen då var väldigt stor.
Jag är inte heller egentligen aktiv i tråden men tänkte lugna dig lite för fölen behöver inte bli enorma för att det tar tid. Min kompis häst knep till dygn 368 förra året, då hon till sist fick en liten späd grabb på min födelsedag. Den var inte klar innan dess bara... Eller så ville hon ge mig en fin present!O Charlotte.
OK. Då får man bara hoppas att det inte blir så lång väntan.
Kan inte föreställa mig ångesten.
Skönt att du stog på dig . Själv skulle jag ringt upp veterinären som inte tyckte det behövdes någon foalchecl och talat om vad den sen visade ...Förtydligande: Det var alltså jag hette Vanilj vars sto läckte så mycket. Tänkte byta namn till mitt stuterinamn istället men glömde säga det i inlägget
Vilka underbara luddöron