Nja...mitt samvete säger en del...Jag har alltid fått lärt mig att ta ansvar över de liv jag har åtagit mig..JAG skulle aldrig komma på tanken att avliva valparna om det inte är något fel på dom...sen finns ju folk som inte har samma moraliska tänkande som jag har...Vad är det t ex som säger att valparna blir knäppa?? det kanske blir kanonbra
Jag förstår väl på ett sätt, men skulle aldrig göra så själv mot oskyldiga djur...det var nog jävligt att ha ihjäl oskyldiga kattungar "Bara för att jag inte kunda ha mera katter själv" Det är för mig en ruskigt dålig ursäkt för att ta ett djurs liv...
Jag tycker det är lika jävligt att hunduppfödare har ihjäl valpar för dom har "fel färg"
Jag förstår väl på ett sätt, men skulle aldrig göra så själv mot oskyldiga djur...det var nog jävligt att ha ihjäl oskyldiga kattungar "Bara för att jag inte kunda ha mera katter själv" Det är för mig en ruskigt dålig ursäkt för att ta ett djurs liv...
Jag tycker det är lika jävligt att hunduppfödare har ihjäl valpar för dom har "fel färg"