Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni även kollat dom ifall de har ärr? Och så de verkligen ser kastrerade ut.
//Diana
Läs inlägg #14!
Nejdå, vi synade samtliga valacker, även den som inte ens varit där när det skedde, mest i jämförelsesyfte. Hade jag inte vetat bättre hade jag misstänkt att jag just aborterat det lilla Jesusfölet... Herregud så morbidt det lät!![]()
Hade jag inte vetat bättre hade jag misstänkt att jag just aborterat det lilla Jesusfölet... Herregud så morbidt det lät!![]()
Eller du vänta lite, Dorpen står som valack!! Mannelijk är väl om inte jag missminner mig valack. Passet är utskrivet i dec -05 och id kontrollen i oktober, då var han fem månader. Då är det ju inte helt otänkbart att kulorna inte var på plats...
Sen skulle jag, oavsett om de är 'äkta' valacker eller ej, inte ha betäckande valacker med ston, infektionsrisk osv.
Men, milt sagt spännande tråd det här, vem som är den skyldige.
Ja inget är väl omöjligt, men att den osett skulle ha lyckats både hoppa in och tillbaka utan att riva ner några staket och dessutom inte få sin kompis att följa efter...Nja, jag e skeptisk, och varför vara så dum att man hoppar tillbaka när man kan gå kvar och gotta sig hos märrarna...