Jag med. ...Vilket ju är lite läskigt i sig.Jag älskar Bates
Vi älskar Bates och tycker det är helt OK att han mördat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med. ...Vilket ju är lite läskigt i sig.Jag älskar Bates
Jag med. ...Vilket ju är lite läskigt i sig.
Vi älskar Bates och tycker det är helt OK att han mördat
Det var nog inte mord, han hjälpte honom säkert bara att trilla framför ett tåg eller nåt
Och det var ju i alla fall en våldtäktsman.
Bates
Jag tyckte det hände massor. Förutom et där känsloutbrottet. Lärarinnan kom in till tjänarna och ska lära ut matte. Mary åker på oanständig semester. Bates hemlighet är i fara. Melesley har fått sin uppfattning om Baxter rubbad. Baxter kanske blir av med jobbet och vi vet - ännu - inte varför hon stal.Var det inte ett tråkigt avsnitt i lördags? Jag minns ingenting, mer än att Edith försöker prångla in dottern på Downton.
Den scenen glömmer jag inte i första taget, jag hade aldrig klarat att hålla mig för skratt om jag medverkat på något sätt i inspelningen. Änkegrevinnan är bäst var det hon som uppfann ironin?Änkegrevinnans kommentarer är fullständigt fabulösa! Ett par favoriter i den ikoniska slagsmålet mellan Matthew och den där snubben Mary hängde med (varför i all världen???) för några säsonger sedan när han kränkt säger att han ska ge sig av och att de aldrig kommer att ses mer och Lady Grantham svarar: "Do you promise?"
En sak jag önskar de inte bara låter hänga är - vad hände med Michael Gregson? Att de hittade hans bok i biblioteket, kan det vara ett litet tecken på att de vill hålla frågan vid liv? Kommer vi att få veta?
Ja de strör ut trådar hit och dit och skulle de lämna den delen olöst så avgår jagDet måste vi väl få veta, jag grubblar som en tok på det. Sitter han fängslad på några oklara grunder och vägras advokat eller annan kontakt med omvärlden Jag hoppas verkligen vi får något svar på det.
Kanske åka över till mormor i usa och träffa någon där.