Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fött med doula. Hon behandlade mig dessutom med zonterapi under förlossningen.Någon som fött med en doula? Är det vanligt att folk gör det? Kan man livnära sig på att vara doula? Hur mycket är det rimligt att betala? Någon som kanske är utbildad?
Ska tillägga att hon då också hade jour två veckor före och två veckor efter beräknat datum. Jag gick över två veckor så hon var alltså beredd att rycka in i fyra veckor.Jag har fött med doula. Hon behandlade mig dessutom med zonterapi under förlossningen.
Det var helt fantastiskt bra, hon var ett enormt stöd och jag skulle aldrig velat vara utan henne.
Betalade 5000 kr
Ska tillägga att hon då också hade jour två veckor före och två veckor efter beräknat datum. Jag gick över två veckor så hon var alltså beredd att rycka in i fyra veckor.
Hon var även med nästan ett dygn på förlossningen så det kändes som en väldigt symbolisk summa att betala.
Tror att det är svårt att livnära sig som doula, man vet ju inte när barnen kommer att födas så en doula kan ju bara åta sig ett fåtal förlossningar under samma period för att undvika att de krockar.
Vår doula var faktiskt anställd . Men hon kunde styra rätt mycket över tiderna själv.Tack för svar. Det är ju svårt att kombinera med andra jobb också. Man måste typ vara hemmafru eller vara sin egen chef för att det ska funka