Dörrstopp hund

Rie

Trådstartare
Någon som vet var man kan köpa denna (dvärgschnauzer)?
Jag tittade på en i en affär men köpte inte då och när jag sedan kom tillbaka var den såld.
Jag frågade om de kunde beställa hem den, men det gick tydligen inte.

Det finns en del andra liknande,
men inte av samma kvalitet och charm.

https://www.interioravenyn.se/4living-dorrstopp-hund
 
Någon som vet var man kan köpa denna (dvärgschnauzer)?
Jag tittade på en i en affär men köpte inte då och när jag sedan kom tillbaka var den såld.
Jag frågade om de kunde beställa hem den, men det gick tydligen inte.

Det finns en del andra liknande,
men inte av samma kvalitet och charm.

https://www.interioravenyn.se/4living-dorrstopp-hund

Hittar den här, terrierbenämnd förvisso men skickas till Sverige, annars har du ett skägg här :D
(edit: liknande men luddigare version här, men kanske inte ett alternativ som lockar)

Obs: vet inget om sidorna och huruvida de är bra att beställa från eller ej.
 
Senast ändrad:
Hittar den här, terrierbenämnd förvisso men skickas till Sverige, annars har du ett skägg här :D
(edit: liknande men luddigare version här, men kanske inte ett alternativ som lockar)

Obs: vet inget om sidorna och huruvida de är bra att beställa från eller ej.
Tack för tipsen.

Jag har aldrig varit med om att något i skyltfönster "ropat på mig" när jag passerade.
Jag såg inte ens vad det var jag gick förbi för jag pratade med en vän, jag kände bara att någon tittade på mig.
Så jag backade tillbaka - hade ju passerat skyltfönstret - och tittade efter
Gick in och kollade på den.
Vilka ögon, och så fin den var, men tänkte att vad ska jag med en dörrstopp till.
När jag sedan hade kommit hem, tänkte efter (kunde ju ha plockat fram änglahundens korg och satt den i) och besökte butiken nästa gång så var den ju såld.
Förstår inte varför de inte kunde beställa hem. De försökte nog men den kanske hade utgått eller så skulle de ha blivit för dyrt att bara beställa den om de inte köpte så mycket annat från den leverantören.

Rie
f d ägare till dvärschnauzer (se profilbild).
 
@Rie Ibland bara händer det! Hittar ingen annan bukefalist en svensk ÅF, live eller på nätet, så finns ju åtminstone en liten chans att importera :heart

(någon här kanske åtminstone vet om sidan är ok att beställa från?)
 
Tack för tipsen.

Jag har aldrig varit med om att något i skyltfönster "ropat på mig" när jag passerade.
Jag såg inte ens vad det var jag gick förbi för jag pratade med en vän, jag kände bara att någon tittade på mig.
Så jag backade tillbaka - hade ju passerat skyltfönstret - och tittade efter
Gick in och kollade på den.
Vilka ögon, och så fin den var, men tänkte att vad ska jag med en dörrstopp till.
När jag sedan hade kommit hem, tänkte efter (kunde ju ha plockat fram änglahundens korg och satt den i) och besökte butiken nästa gång så var den ju såld.
Förstår inte varför de inte kunde beställa hem. De försökte nog men den kanske hade utgått eller så skulle de ha blivit för dyrt att bara beställa den om de inte köpte så mycket annat från den leverantören.

Rie
f d ägare till dvärschnauzer (se profilbild).

Finska sidan borde vara ok att beställa ifrån, jag är typ drottningen av webshopping :D och den gav inte mig någon röd flagg (portot till Sverige är €9,90 vilket ger ett totalpris på lite över 300SEK vilket jag vore helt ok med). Amazon UK är inga problem.
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 143
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 343
Senast: Troll
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 825
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 437
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp