Gud så fjantigt, det är ju roligt att få typiska flick & pojksaker vid dopet
Exakt vad är det roliga i det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt vad är det roliga i det?
Det är sjukt kul att fortsätta hålla liv i tråkiga könsroller och tvinga in barnen i dem, visste du inte det?
Hädan efter blir det bara rosa kläder och dockor till dottern!Fy tusan, det måste jag ha missat. Så dåligt av mig
Hädan efter blir det bara rosa kläder och dockor till dottern!
Hädan efter blir det bara rosa kläder och dockor till dottern!
Det kan ju inte bli sämre! Hon kommer ju bara bli glad och tycka att det är kul med könstypiska kläder/grejor!Tror du att det hjälper? Redan sju års förfall
Jag undrar om inte @Vogue skämtade månntro?
Oj då ... Har nog missat.Baserat på tidigare inlägg så tror jag inte det. (Om nu inte alla inlägg är skämt.)
Jag brukar gå all in och ge presentkort på kukförstoringskirurgi till små pojkar i dopgåva.Ja verkligen! Jag föreslår presentkort på en framtida ögonfransförlängning till flicka och på vaxning till en pojke.
Jag brukar gå all in och ge presentkort på kukförstoringskirurgi till små pojkar i dopgåva.
Det är ju rimligt och rättvist att pojkar får dyrare presenter, de tjänar ju mer som vuxna. Och en förstoring av själva familjelyckan! Tihi.Åh så omtänksamt av dig Bästa presenten!
Kukförstoring och kurs i pistolskytte till en liten pojke, ögonfransförlängning och prinsessklänning till liten flicka. Pojkens dopgåva är dyrare, han kan ha praktisk nytta av den (iallafall skjutandet) och flickan får vara söt. Kan det BLI bättre?!
Men tösa borde väl få en bröstförstoring?Åh så omtänksamt av dig Bästa presenten!
Kukförstoring och kurs i pistolskytte till en liten pojke, ögonfransförlängning och prinsessklänning till liten flicka. Pojkens dopgåva är dyrare, han kan ha praktisk nytta av den (iallafall skjutandet) och flickan får vara söt. Kan det BLI bättre?!