Donera glasögon

kolblakkur

Trådstartare
Har några glasögon som jag skulle vilja donera till någon välgörenhetsorganisation. Är det någon som vet om en organisation som tar emot via post? De flesta verkar gå via optiker men jag har sällan/aldrig vägarna förbi en optiker och det är inte dags att byta glasögon för egen del på länge, så vill kunna skicka in dem.
 
Har några glasögon som jag skulle vilja donera till någon välgörenhetsorganisation. Är det någon som vet om en organisation som tar emot via post? De flesta verkar gå via optiker men jag har sällan/aldrig vägarna förbi en optiker och det är inte dags att byta glasögon för egen del på länge, så vill kunna skicka in dem.
Du kan lämna dom till en optiker de samlar in och lämnar vidare.
 
Har några glasögon som jag skulle vilja donera till någon välgörenhetsorganisation. Är det någon som vet om en organisation som tar emot via post? De flesta verkar gå via optiker men jag har sällan/aldrig vägarna förbi en optiker och det är inte dags att byta glasögon för egen del på länge, så vill kunna skicka in dem.
Du borde ju kunna posta till en optiker med en lapp om skänkes till välgörenhet?
 

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 347
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vid husknuten har jag ett gäng krukor och byttor med träd, buskar, perenner och lite annat. Det har börjat spira. Jag är och tittar där...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
5 688
Senast: Gunnar
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 719
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
2
Svar
32
· Visningar
3 505
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp