Don Primeros liv gick inte att rädda

HeJe

Trådstartare
Nu är den fina elithingsten borta! Han fick tarmvred och hans liv gick inte att rädda.

Jag är så tacksam för de fina Don Primero-avkommor jag fått!

HeJe

Sv: Don Primeros liv gick inte att rädda

Mkt tragiskt slut för en sådan avelsmatador. Tacksam för att han levde så länge som han ändå gjorde och hann lämna så många fina och framgångsrika avkommor.

Också otroligt tacksam för min egen Don Primero-avkomma Forsythia som jag i helgen debuterade svår klass med och tränar Grand Prix-rörelser på hemma :bow:
Hoppas det finns fryst kvar efter honom så att fler DP-avkommor kan komma till världen

Sv: Don Primeros liv gick inte att rädda

Åh, ja verkligen jättetrist!!

Är också otroligt tacksam för min Don Primero avkomma Deimion. Jag har bara haft honom en vecka nu, men han har visat sig vara en otroigt trevlig och ridbar häst, vilket psyke :love: :bow: Han är bara fyra år för tillfället (2008) men tanken är att han ska ut på tävlingsbanan inom snar framtid.

Liknande trådar

Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
690
  • Artikel Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 682
Senast: Cina B
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 370
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Har haft två hästar som av olika anledningar fått tas bort. Den första var gammal. Det var sorgligt men OK. Hon hade haft ett bra...
2
Svar
26
· Visningar
2 227
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar