Ajda

Trådstartare
Har nu beställt en dominus dressyr sadel till min isis.
Nån mer som äger en sånn? tycker ni den är bra osv?

Em76 har en Dominus Labelle (dressyr) till sin ena islänning. Den är urskön att rida i.
:d
Hade inte min pålla varit så himla bred hade hon fått en oxå. men nu har hon fått en underbar bomlös istället...

Snusmumrik :bump: :bump:

Jag har lånat en och den är mycket bra. Bra kvalite till ett bra pris.

Tyvärr var den för smal för min pålle. Han fick en Prestige Top Dressage i bomvidd 37 istället.

Den är urskön att rida i.
:d
Det tyckte du inte första gången du satt i den. :D
Det är lätt att få höga sitspoäng i den men jag föredrar en flatare sadel med mindre knästöd. Jag känner mig låst i Dominusen.

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 557
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 269
Senast: Anna-KarinO
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 729
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 645
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar