Ajda

Trådstartare
Har nu beställt en dominus dressyr sadel till min isis.
Nån mer som äger en sånn? tycker ni den är bra osv?

Em76 har en Dominus Labelle (dressyr) till sin ena islänning. Den är urskön att rida i.
:d
Hade inte min pålla varit så himla bred hade hon fått en oxå. men nu har hon fått en underbar bomlös istället...

Snusmumrik :bump: :bump:

Jag har lånat en och den är mycket bra. Bra kvalite till ett bra pris.

Tyvärr var den för smal för min pålle. Han fick en Prestige Top Dressage i bomvidd 37 istället.

Den är urskön att rida i.
:d
Det tyckte du inte första gången du satt i den. :D
Det är lätt att få höga sitspoäng i den men jag föredrar en flatare sadel med mindre knästöd. Jag känner mig låst i Dominusen.

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 950
Trädgård & Växter Har fått hem Miscantusplantor som jag beställt. Det stod i beställningen att de inte skulle levereras förrän efter 17 mars, men de kom...
Svar
4
· Visningar
295
Senast: Tajger
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 438
Senast: Mirtai
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
505
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?