Dominus sadlar

Sv: Dominus sadlar

Du skrev att du har sett en Dominus ligga bra på en spikrak rygg. Du anser iaf att den inte är svängd, då måste den vara åt det rakare hållet vilket jag definitivt inte håller med om.
Jag anser mig inte ha ensamrätten på vad som är fel, men detta är helt fel. Jag har aldrig sett en Dominus som varit rak eller ens i närheten av det.

Som jag skrev högre upp, vissa hästar trivs med vissa sadlar även om det inte följer konstens alla regler. Men det betyder inte att bara för att en viss häst med rak rygg (t.ex.) gillar Jaguar att Jaguar passar raka ryggar.

Liknande trådar

Mat Har vi några kaffenördar här? Jag, tedrickare, behöver er hjälp med vad julklappstips till min espressodrickande pojkvän. Vi är rimligt...
Svar
13
· Visningar
379
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 322
Senast: Anna-KarinO
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?
  • Hålvägg

Omröstningar