Doft till badsalt ?

CoopervsJimmy

Trådstartare
Har planer på att göra badsalt men har problem med själva doften.
Står på alla/många sidor att man ska använda sig eterisk olja.
Har dock inte möjlighet att få tag på detta och undrar man kanske kan använda sig av naturliga råvaror istället?

Tillexempel olika kryddor, apelsin osv... Skulle det fungera? Eller måste det kanske vara vätska?
Hoppas ni har någon sorts lösning.
:)
 
Sv: Doft till badsalt ?

du borde ju kunna använda dig av det du nämner, prova dig fram! Annars finns det eteriska oljor att beställa på nätet. Är man inte intresserad av de eteriska oljornas egenskaper utan bara att det ska lukta gott så går det säkert att använda vanlig parfym.
/U
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag tillhör en generation som växte upp med engångsbindor och tamponger som mensskydd. Alla miljövänliga flergångsalternativ som finns...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 857
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 262
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 045
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp