Dödsdömd ponny kanske kan räddas

Sv: Dödsdömd ponny kanske kan räddas

Det måste ju finnas någt mer bakom...

Min ponny fick också sänkning på ena fram men anklagad för vanvård? Inte direkt...

Sv: Dödsdömd ponny kanske kan räddas

Mycket märkligt fall. Om någon kan påvisa att hästen står under veterinärvård, finner jag det högst otroligt att "myndigheten" går in och fattar ett avlivningsbeslut framför näsan på veterinären. Kan det vara så att veterinären är anmälaren!!! Veterinären kanske anser att hästen ska avlivas p g a sin sjukdom vilket ägaren motsätter sig.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 343
Senast: Juli0a
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 909
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En bil och en ponny krockade på Ekenäsvägen i Raseborg på söndagen (3.12) strax före klockan halv fem på eftermiddagen. Ponnyn skadades...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ägaren insåg inte allvaret, och hur dålig kondition ponnyerna var i doldes av deras tjocka pälsar. När räddningsorganisationen hämtade...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama