Docs King Calibar Tillbaka

D

docskingcalibar

Hej alla :)
Tänkte bara berätta att Docs King Calibar som varit så sjuk att vi inte visste om han skulle överleva nu verkar vara ganska så återställd :)
Han har tävlat en gång i år och han vann ALLA sina starter :) han var inte riktigt på topp de första två dagarna, men sen så :) Sen var han som vanligt :) Det är helt underbart att ha honom tillbaka :) I vinter ska han få vikariera som dressyrhäst, tränar för en duktig dressyrtränare en gång i veckan och har till och med köpt mig en dressyrsadel :) Ska till och med vara med och rida på dressyrdomarutbildningen i november :) Det ska bli så kul!!!

/Emmi

Sv: Docs King Calibar Tillbaka

Ja, det känns helt fantastiskt :)

Härligt Emmi!!!! Det är verkligen kul att ni har sån bredd;)

Lycka till i framtiden! Blir det några småDoccor nästa år då????:D

Kul att han är frisk.
Hans helsyster Callies Comet Bar har nu 2 avkommor efter Colonels Fella. Vi pratades vid på Chappen förra året (om en ev betäckning med Cindy). Din mamma ville veta hur avkommorna blev efter Colonels Fella.Hälsa henne=Den ena är nu två år och har varit på inridning hos Per. Hon är stencool och hon är lik din mammas häst till utseende och kropp. Den andra har nog mer attityd men ett riktigt charmtroll och mer lik pappa.:)

Halloj allihopa :)
Tack för alla fina inlägg :)
Ja, nästa år ska det förmodligen bli två fölisar efter junior (han betäckte bara två ston) Precious (hans helsyster) är betäckt med Play Upon A Star, och en annan helsyster är betäckt med saratoga whiz :) Alla de fyra fölisarna föds på samma gård :)

Åh vad roligt att höra Jätte lycka till i framtiden till er båda. Kram från paxus.

:) Jag längtar tills i Maj när de små bebisarna ska komma :)

Skönt att han mår bra nu och lycka till!

Vad var det för fel på honom?
Kul att han är tillbaka nu i alla fall!

Nu har den jäkeln skadat sig på elrepet.... förmodligen senskador båda fram.... då blir det inge rida på ett år.... och DEFINITVT aldrig mer hage med elrep...

NEJ! Fy vad tråkigt. Håller tummarna för att allt blir bra.

Kram på er!

Men nej!! :cry: Tycker det kan vara nog med otur dar borta nu!!

Hoppas att han tillfrisknar helt... o du glommer val inte att visa bilder pa smattingarna nar det blir dags? :)

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 379
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 068
Senast: Lime
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 208
Senast: Meggan
·
L
Hästhantering Första gången jag startar en egen tråd så vet inte riktigt hur man gör, men ska försöka. SKa försöka göra en lång historia kort...
Svar
7
· Visningar
1 973
Senast: frittan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp