DNA test för färgbestämning

Sv: DNA test för färgbestämning

Dom kostar det stycket vad jag fattade det som, men om du söker lite så hittar du fler ställen, dit jag ska skicka kostar det $25/ test och de har samma test. (eller ja jag ska inte svära på att de testar för agouti föresten)

Har inte länken på denna datorn och har lite bråttom annars hade jag kunnat tipsa! ;)

Får du något skriftligt intyg på färgbestämningen ?

Mvh Mia

Får du något skriftligt intyg på färgbestämningen ?

Ja, rätt så fint faktiskt. Så här ser det ut:

22874528.jpg

Ok ska skicka dit istället blir billigare för test på fölis , :)

Verkar som du fått snabba svar och betalningen fungerade lätt och bra för dig
?

Mvh mia

Verkar som du fått snabba svar och betalningen fungerade lätt och bra för dig?

Ja, allt flöt på smidigt, de drog pengarna från mitt konto en knapp vecka efter att jag skickat iväg provet, och svaret kom sedan en vecka efter det. :laugh:

370 kr kostade två prover, så det är ju inte hutlöst dyrt heller.

Vad häftigt med ett gulsvart halvblodssto!! Undrar hur vanligt det är egentligen.

Det kan man undra :)

Eftersom detta ställt till lite problem nu i hennes papper och jag måste ändra detta till passet ,så tänkte jag kolla fölis nu innan pass och försäljning så allt blir rätt från början ;)

Mvh Mia

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skulle ni flytta in i ett nytt stall där en av hästarna testade positivt för stora blodmasken för några månader sedan och några...
2
Svar
22
· Visningar
1 145
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kvarka är en fruktad sjukdom med utbredd spridning både här i Sverige och utomlands. Forskare har med hjälp av DNA-tester tittat på hur...
Svar
0
· Visningar
544
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 790
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
290
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka