DM i plöjning imorrn (3/10)?

gul_zebra

Trådstartare
Såg i tidningen nyss att det blir DM i plöjning imorrn i Dala-Husby. Nån som vet var i dala-husby och vilka tider?
Hade velat åka dit och knäppa lite kort till projektarbetet, och självklart massa fina traktorkort :love:
Har kollat på JUFs (är de som arrangerar) hemsida, men där står inget... :confused:

Senast ändrad:
Sv: DM i plöjning imorrn (3/10)?

Synd om du missade plöj-DM. Jag såg inte din fråga i tid. Jag kan rekomendera "www.nordsvenskdalarna.se" om du vill veta vad som sker i dalarna.
Har du sett att SM-vinnaren i plöjning kom från Dalarna.

Sv: DM i plöjning imorrn (3/10)?

Min grannes fodervärds nordsvenskar (brukhäst) ägare heter mats Norell o tävlar i plöjning i Husby.Tagit Os tror ja..:smirk:

Liknande trådar

Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 669
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·
Träning Vet inte riktigt var jag ska lägga detta för det är en kombination av NH, western och "vanlig" ridning...men jag lägger det här eftersom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 811
Senast: FridaW
·
Övr. Hund Jag ska försöka fatta mig kort. Nått har hänt med min hund.Och jag blir mer och mer osäker..(snart 3 årig tik Akita/dobermann mix) Det...
Svar
19
· Visningar
1 304
Senast: Dean
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka