djurvåldtäkter tillåtna

Sv: djurvåldtäkter tillåtna

Pedofili är ingen psykisk störning, det är en sexuell läggning, precis som vilken annan. Man kan inte hjälpa vad man tänder på men man kan ju välja att inte utöva det. Som tur är är det olagligt att utöva pedofili, som det borde vara med tidelag, tycker jag.

det där håller inte jag med om för fem öre, även om det kanske står så i alla böcker.
jag anser, att man måste ha GRAVA FEL I PALLET om man vill ligga med barn/djur. jag tycker faktiskt att det är riktigt fel att påstå att det är en sexuelläggning, jag menar, jag tycker inte det är okej att jämföra hetrosexualitet/homosexualitet med pedofili.

Inkluderar det hoxosexuallitet??

Det undrar jag okså...?

Jag tycker dock att det går att se en skillnad på att tända på en vuxen "varelse" av samma art (och samma kön) mot att tända på barn eller djur. När det gäller homosexualitet så handlar det ju om kärlek mellan två vuxna människor (med undantag där med givetvis). Djur eller barn... nej det går inte att jämföra med homosexualitet. Det är en helt annan sak. Jag har svårt att säga att en person som utför sexuella övergrepp på djur eller barn inte är störd.

Bara för att man tänder på tanken av att ha sex med ett barn eller ett djur betyder det inte att man VILL göra det. Vad man tänder på kan man inte hjälpa, vare sej man råkar tända på djur, barn, människor av samma kön, att bli piskad eller kissad på, you name it! Homosexualitet är också en avvikande attrahering, men den har numer blivit ganska socialt accepterad, men så var det inte för några år sen. Nu hoppas inte jag att det blir socialt accepterat med tidelag för det.

Det undrar jag okså...?

Jag tycker dock att det går att se en skillnad på att tända på en vuxen "varelse" av samma art (och samma kön) mot att tända på barn eller djur. När det gäller homosexualitet så handlar det ju om kärlek mellan två vuxna människor (med undantag där med givetvis). Djur eller barn... nej det går inte att jämföra med homosexualitet. Det är en helt annan sak. Jag har svårt att säga att en person som utför sexuella övergrepp på djur eller barn inte är störd.

Det är det som är skillnaden, fatta! :devil: Att utöva de sexuella fantasier man har om barn eller djur mot/med barn eller djur är sjukt, MEN man kan inte rå för att man tänder på det! Viktig skillnad!

Bara för att man tänder på tanken av att ha sex med ett barn eller ett djur betyder det inte att man VILL göra det. Vad man tänder på kan man inte hjälpa, vare sej man råkar tända på djur, barn, människor av samma kön, att bli piskad eller kissad på, you name it!
:bow:

Att tänka kan inte bli kriminellt, och ska inte vara kriminellt. Den dagen vi vill förbjuda tankar är vi ute på jävligt djupt vatten.

När någon med pedofila böjelser går över den gränsen och börjar agera på sina tankar, DÅ kan vi börja prata om problem. Dock inte i böjelsen som sådan utan snarare i empati och impulskontroll.

nej, jag blir bara så irriterad över att det kommer flera inlägg som dina när jag förklarat tidigare i tråden att man inte rår för vad man tänder på! Sen kan du ösa hur mycket galla över hur sjuk handlingen är, men kom inte och säg att personer som tänder på ngt de inte kan rå för är sjuka!

Jag skrev ju utför. Du har ingen anledning att sitta och vara otrevlig bara för att andra uttrycker sig annorlunda än vad du gör, eller tycker annorlunda.

"Djur eller barn... nej det går inte att jämföra med homosexualitet. Det är en helt annan sak."

Det går visst att jämföra, det är sexuella läggningar, och det är det du inte tycks fatta. Jag menade inte att vara otrevlig, men jag blir så trött när folk inte förstår att man inte kan hjälpa vad man tänder på.

Om man tänder på någonting som av naturen inte är riktigt, så är det en störning..

jo. men här jämställs sex med djur med homosexuallitet!

(Inget ont om homosexuella) Men hade naturen menat att det skulle vara på det viset skulle människosläktet dö ut ganska fort.

Detta är en gamal förlegad syn på avvikelser, som uppenbarligen fortfarande existerar!

Läste om någon händelse i tidningen för bara någon vecka sedan... Killen var anmäld men nu när jag tänker efter så var det för djurplågeri. Ägaren hörde sin hund yla av smärta. :cry: :eek:

men uuursh :eek: :( :cry:

Jag trodde också att det var olagligt med tidelag! :eek:
:cool:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka