Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
menar dom att att man läser 3 år och sen måste ansöka om att bli legitimerad? borde komma automatisktExamen
Utbildningen leder till kandidatexamen i huvudämnet djuromvårdnad.
Legitimation: Efter uppnådda fordringar för examen i djuromvårdnad kan Statens Jordbruksverk efter ansökan utfärda legitimation. Yrkestiteln blir då legitimerad djursjukskötare.
är 21 i år(så allt för gammal är jag inte ) och att flytta hemifrån är inga större problem tror jag, det är hästen som ska med som blir problemet. när hon flyttade hit så tog det 1år för henne att bli någorlunda trygg i hagen, sparkar i boxen, tycker inte om andra hästar, går över folk hon inte känner, har special skor, bråkig att sko osv,osv ut i oändligheten... men hon är fin ibland .
så själva tanken att inte kunna ta hand om hästen helt själv är läskig, ska jag ha med foderhästen också så min häst håller sig i skinnet i hage och box så blir gamla shettisen kvar hemma, och tar jag med den så blir det helt plötsligt 3 box hyror och 2 hästar som ska ridas varje dag.
he he he... radar bara upp saker som gör det svårare för mig att bestämma XD. annars så får jag pendla hem och träna hästarna på dagar jag slutar tidigt och helgen.... ush... lättare att stanna hemma och vara arbetslös