Djurplågeri

Sv: Djurplågeri

Fläta in en trasa i svansen, så kan de i alla fall skydda sig från flugor o dyl.

Sv: Djurplågeri

Inte kul det där !!:mad: men jag tror nog att dom klarar sig bra ändå.
Min ena minihingst klev av sig sin svans ganska mycket under en betäckning och kan säga att det tog inte ett år innan den växte ut till normal längd,

Men se till att smörja runt omkring skapet med något som flyfäna inte gillar. Själv så tar jag kokt vatten som jag pressar i färsk vitlök i som får dra över natten och tar detta på en svamp och torkar runt om skapet på dom. Funkar helt ok !

Lite off topic bara ! Vilka utställningar ställer du dina små på?

Tesora

Liknande trådar

Övr. Hund sitter här och fäller massa tårar, råkade trycka på en väns länk på facebook och fick då se denna hemska video :cry::cry...
2
Svar
20
· Visningar
2 311
Senast: MrsScabtree
·
Katthälsa Är det inte dags att lägga av som vet. nu och gå i pension :mad: http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=77-AV_ID=904830,00.html?from=puff
Svar
8
· Visningar
1 127
  • Låst
Ridning Jag vill bara börja med att säga att om inlägget ligger fel, får Admin gärna flytta på tråden. Jag hittade inte vart den skulle vara...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (UNT) Sugen på att lära dig någon ny sport? Det är aldrig för sent, som man lite käckt brukar säga. Men det är ju sant...
Svar
0
· Visningar
726
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst