Jag mailade ju SWB och tro det eller ej, så blev jag faktiskt uppringd idag
nu hör det till att hon som ringde även är mitt försäkringsombud så känner henne lite grann. Hon föder själv upp dressyrhästar och bor inte så långt från mig, jag har lämnat min förra häst där på unghästbete oxå.
De hade sett mitt mail, och ev som hon visste vem jag var så ringde hon upp. Jag trodde hon ringde ang försäkringen så blev lite chockad när hon sa ” ja, du har ju mailat oss på SWB”
Enligt henne var de i chock, iaf hon själv, och sa att de verkligen vill gå till botten med allt kring det som har hänt nu och även det som varit sen AH uppdagades. De hade haft möten och skulle lägga än mer krut på SLO. Hon lovade mig att de absolut inte skulle sopa detta under mattan, och att jag gärna fick ringa om jag hade mer funderingar. Vi pratade på en stund och hon sa att de var glada att jag mailat, och jag var den enda än så länge som mailat.
Ska bli intressant att följa och se vad som händer, för som jag sa till henne så är jag ju inte i SWB- världen alls, men vill stå upp för hästarna som vi valt att nyttja.