Sv: djurens rätt
Kapa svans eller öron.
MrsScabtree vet inte riktigt vad hon talar om när hon säger att det är smärtfritt.
PL
Kapa svans eller öron.
MrsScabtree vet inte riktigt vad hon talar om när hon säger att det är smärtfritt.
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
så du menar att alla djur skulle tycka det vore skönt att bli påsatta av en möänniska?
När de sakliga argumenten tryter kommer de osakliga jämförelserna.kl
Håll er till ämnet tack
moderator
mysko
Är jag partisk(för tidelag?) för att jag inte har samma åsikt som du i lagstiftningsfrågan?
Vet jag inte vad jag säger nej till?
Tidelag.se går inte att komma in på.
PL
finns det "äckliga" bilder på sidorna? eller alltså med trasgia djur o sånt? klarar inte se sånt. så finns det det kan jag tyvöärr inte läsa dom
Jag undrar också. Vill sova gott inatt, har någon kikat, törs man klicka in sig?
Det är inte meningen att hundarna skall fås att se ut som det passar oss genom kirurgiska ingrepp. Är det fel?????
Jämförelsen är inte värd att kommentera.
PL
Är jag partisk(för tidelag?) för att jag inte har samma åsikt som du i lagstiftningsfrågan?
Vet jag inte vad jag säger nej till?
Tidelag.se går inte att komma in på.
PL
Du menar att du är opartisk?Skulle det inte i diskussionen underlätta om folk försökte vara opartiska? Dom som är helt emot en lagstiftning verkar väldigt gärna mena på att dom som är för den ser tunnelseende och färgas av moral.
Varför inte besöka dom sidorna jag har tipsat om och bilda sig en åsikt utifrån det i kombination med allmänt djurvett?
Just nu känns det mest som att folk hojtar nej utan att veta vad det är dom nejjar åt.
Läs P-L:s länkar och svara på om du anser att vi även ska återinföra straff för homosexualitet, häxeri, onani m fl (delar bakgrund och orsakssyn med ämnet)? Eftersom alla dessa förbud emanerar från en flera hundra år gammal kyrklig moralsyn, tycker du antagligen det. En sådan tur att inte du och kyrkan får bestämma idag!
LIA
Gränsdragningen i en ny lag lär väl knappast bli lättare.