Djupa ramar!?

WS6

Trådstartare
Var kan man hitta djupa ramar i olika storlekar? Med svart ram!
Alltså ramar som har ett par centimeter mellan glaset och baksidan precis som Ribba från IKEA:
ribba-ram__42175_PE132821_S4.JPG

Jo, men har för mig att det finns flera storlekar :)

Inte här iaf och inte enligt deras hemsida.. det finns flera ramar med bred ram, men inte som du kan välja om du vill ha distansen mellan glaset och bilden eller om du vill ha den ända framme i glaset då är det bara den storleken som jag la in bild på.. tyvärr!

Om du har TGR i din stad hade jag kollat där. Jag såg något liknande i min stad i höstas i alla fall, och då fanns det i olika storlekar har jag för mig.

• Gilla
Reactions: WS6
Jag har köpt Ribba på Ikea i en annan storlek och satt i små skruvar för att säkra baksidan (dvs struntat i de där stålflärparna som sitter där från början), så har du en lösning om du inte hittar nåt bra på nåt annat ställe :)

• Gilla
Reactions: WS6

Liknande trådar

Hemmet Söker en ram som är minst 51x51 cm men det är okej med några centimeter till. Har hittat 50x50 men det är för litet för det som jag vill...
Svar
9
· Visningar
303
Senast: Lingon
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
21
· Visningar
835
Senast: SiZo
·
Hemmet Google är inte min vän i det här fallet, så jag vänder mig till de samlade Bukeoraklen! :love: Jag har en 3D-modell av ett bergsmassiv i...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Keb71
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar