Ditt företag.

metspo

Trådstartare
Nu är jag av ren nyfikenhet intresserad av vad just du har för företag.
Allt från ridskolor, avelsverksamheter, ridturer, privat tränare eller annat...
Du kanske lånar ut hästar eller har tillridning/inridning eller bara lånar ut sommartider eller har ridläger på bara sommaren och hyr ut hästarna vintertid..?

* Hur länge har du haft ditt företag?
* Har det gått framåt, bakåt eller lite av varje?
* Hur startade du ditt företag?
* Har du några anställda? Hur många, vilka kostnader? Erbjuds annat ex boende + mat...?
* Vad gör ni för att synas? Ex tävlar, hemsidor, länkar, reklamer..
* Känns det tryggt med ert företag eller skulle du hellre vilja göra något annat? ( Ex pga ekonomi, tidbrist eller tråkigt..)
* Är ditt företag svårare att " underhålla " på vintern jämnfört med sommaren? Ex inget ridhus...

Ett arbete jag ska skicka in.. Så så många som möjligt får svara oavsett vad det är för företag inom häst!

// Metspo:p

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
6 120
Relationer Skapade ett anonymt nick eftersom jag inte riktigt vill att det kommer ut. Allting började för ca 1år sen när jag jobade på annan ort...
Svar
19
· Visningar
1 465
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Jag går i terapi men min terapeut har semester och kommer inte tillbaka förrän i slutet av augusti. Jag behöver verkligen...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: ameo
·
Hästmänniskan (hoppas att tråden ligger rätt, annars får moderator gärna flytta den) Hej alla kloka Bukefalister! Jag skriver inte ofta här men...
Svar
14
· Visningar
2 944
Senast: ihnfsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka