Nu är jag av ren nyfikenhet intresserad av vad just du har för företag.
Allt från ridskolor, avelsverksamheter, ridturer, privat tränare eller annat...
Du kanske lånar ut hästar eller har tillridning/inridning eller bara lånar ut sommartider eller har ridläger på bara sommaren och hyr ut hästarna vintertid..?
* Hur länge har du haft ditt företag?
* Har det gått framåt, bakåt eller lite av varje?
* Hur startade du ditt företag?
* Har du några anställda? Hur många, vilka kostnader? Erbjuds annat ex boende + mat...?
* Vad gör ni för att synas? Ex tävlar, hemsidor, länkar, reklamer..
* Känns det tryggt med ert företag eller skulle du hellre vilja göra något annat? ( Ex pga ekonomi, tidbrist eller tråkigt..)
* Är ditt företag svårare att " underhålla " på vintern jämnfört med sommaren? Ex inget ridhus...
Ett arbete jag ska skicka in.. Så så många som möjligt får svara oavsett vad det är för företag inom häst!
// Metspo
Allt från ridskolor, avelsverksamheter, ridturer, privat tränare eller annat...
Du kanske lånar ut hästar eller har tillridning/inridning eller bara lånar ut sommartider eller har ridläger på bara sommaren och hyr ut hästarna vintertid..?
* Hur länge har du haft ditt företag?
* Har det gått framåt, bakåt eller lite av varje?
* Hur startade du ditt företag?
* Har du några anställda? Hur många, vilka kostnader? Erbjuds annat ex boende + mat...?
* Vad gör ni för att synas? Ex tävlar, hemsidor, länkar, reklamer..
* Känns det tryggt med ert företag eller skulle du hellre vilja göra något annat? ( Ex pga ekonomi, tidbrist eller tråkigt..)
* Är ditt företag svårare att " underhålla " på vintern jämnfört med sommaren? Ex inget ridhus...
Ett arbete jag ska skicka in.. Så så många som möjligt får svara oavsett vad det är för företag inom häst!
// Metspo