Åh, jag ÄLSKAR mig också!! Köpte en billig på Tradera, så värt detMin wake up light. Den har gjort morgnarna SÅ mycket enklare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jag ÄLSKAR mig också!! Köpte en billig på Tradera, så värt detMin wake up light. Den har gjort morgnarna SÅ mycket enklare!
Här är den, min 70-talsgula plastryktborste med äkta hår som tar helt fantastiskt!
Visa bifogad fil 43810
En sån har jag också, fast mindre sliten (den är inte använd på många år, har ingen häst)Här är den, min 70-talsgula plastryktborste med äkta hår som tar helt fantastiskt!
Visa bifogad fil 43810
Jag har en ryktborste som jag "stal" för 15-20 år sen. (Den var lämnad i ett kollektivstall i ett förråd och ingen som stod där då kunde lista ut vem ägaren var). Redan då var nog borsten 5-15 år gammal. Ryggen är i trä och har nästan format sig efter handen. Remmen är i läder och går att justera och någon har skrivit "princess" på den. Jag har aldrig köpt en egen ryktborste, för den är bäst!Här är den, min 70-talsgula plastryktborste med äkta hår som tar helt fantastiskt!
Visa bifogad fil 43810
Nu måste jag bara fråga eftersom jag undrat ett tag, har det här Tuvan något med det @Lena Furberg skriver (skrev?) om i Min Häst, eller heter det bara liknande?
Det är helt rätt, Tuvastallet ligger ganska exakt på andra sidan älven från ossNu måste jag bara fråga eftersom jag undrat ett tag, har det här Tuvan något med det @Lena Furberg skriver (skrev?) om i Min Häst, eller heter det bara liknande?
Kände att jag också ville visa bild! Här är min senast inköpta cykel (köpt våren 2019.
Snygg cykel och klädseln ser ut att matcha cykeln bra!
Det funkar alltså? Kanske borde satsa på en sån.Min wake up light. Den har gjort morgnarna SÅ mycket enklare!
För mig är det jättestor skillnad. Ögonen/kroppen har dessutom redan i sömnen vant sig vid ljuset, så det blir ingen chock som när man annars tänder lampan i ett mörkt rum.Det funkar alltså? Kanske borde satsa på en sån.
Är det någon särskild man bör skaffa, något särskilt märke?
Okej! Ska googla lite och kanske slå till på något.För mig är det jättestor skillnad. Ögonen/kroppen har dessutom redan i sömnen vant sig vid ljuset, så det blir ingen chock som när man annars tänder lampan i ett mörkt rum.
jag har en från Philips, som jag gillar. Hur andra märken funkar har jag dålig koll på.
men jämfört med att brottas med ett slangmonster är det ändå ett väldigt angenämt problem.
Min racer hamnar rätt högt upp på listan över bra köp jag gjort Det är så många grejer jag gjort och folk jag träffat tack vare den!Kände att jag också ville visa bild! Här är min senast inköpta cykel (köpt våren 2019.