En sån här? (första som kom upp vid googling)Min racer hamnar rätt högt upp på listan över bra köp jag gjort Det är så många grejer jag gjort och folk jag träffat tack vare den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sån här? (första som kom upp vid googling)Min racer hamnar rätt högt upp på listan över bra köp jag gjort Det är så många grejer jag gjort och folk jag träffat tack vare den!
Nästan!!!En sån här? (första som kom upp vid googling)
Visa bifogad fil 44087
Min YSL-väska för ca 23 lax. Älskar den. Ska köpa en ysl lou Lou large som kompis till den. Den kostar ungefär samma.
det är mer än vad jag gav för min senaste bil
Jag måste säga att jag inte riktigt fattar varför du överhuvudtaget skriver ut hur mycket den kostade?Jag vet att det är galet med pengar ändå för en väska. Men å andra sidan har ju många här hästar som kostat mer än så
Mjo, en häst kostar ju hela tiden pengar. En väska är ju en engångskostnad.Jag vet att det är galet med pengar ändå för en väska. Men å andra sidan har ju många här hästar som kostat mer än så
Vad spelar det dig för roll?Jag måste säga att jag inte riktigt fattar varför du överhuvudtaget skriver ut hur mycket den kostade?
Mjo, en häst kostar ju hela tiden pengar. En väska är ju en engångskostnad.
Men är du inte orolig för att tappa eller glömma den när du går på stan tex ?
Ingen alls, jag är bara nyfiken eftersom det inte är så vanligt!Vad spelar det dig för roll?
Hehe, mmm. Kom på att jag inte ska säga så mycket då jag har gått omkring med kamera utrustning för 28 lax .Haha nej jag är ju inte senildement mer orolig att bli rånad på den, fast egentligen inte för pundare vet säkert inte att den är dyr.
Oh du påminde mig om mina verktyg! En sax som har lite taggar på insidan av handtagen, perfekt för att öppna envisa korkar som du skrev skapligt skarp sax också.Min polygrip . Det måste vara mitt bästa köp någonsin! Använd senast i dag när jag inte med egen kraft lyckades få av korken till en flaska julmust. Så bra verktyg!
Åh! Kristallkronor! Får man se bilder?Mitt hus. Över dubblat värde på 10 år. Min pensionsförsäkring.
Mina andra bästa köp var min Indienresa.
Och alla mina kristallkronor. Har 8 st.
Jag köpte en häststaty för 7000, en persisk matta till ena barnet och en till mig på vardera 15000 lax.Min YSL-väska för ca 23 lax. Älskar den. Ska köpa en ysl lou Lou large som kompis till den. Den kostar ungefär samma.