• Avel
  • Trådstartare Trådstartare callie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 651
C

callie

Är det någon som vet om det finns någon hingst efter Dito,som används i avel.Godkänd eller ej spelar ingen roll.Eller möjligvis med Dito som morfar.

Sv: Dito

Är det någon som vet om det finns någon hingst efter Dito,som används i avel.Godkänd eller ej spelar ingen roll.Eller möjligvis med Dito som morfar.

Det finns en som har honom som morfar: Moflos Zmirnof 35-0143. Han finns med på SWF´s hingstlista www.swf.nu.

mvh
Jenny

Min tränare har haft Dito och tävlade honom några år, tror de har fryst kvar från honom. Annars har de en hingst med honom som pappa också, D-ponny med fullblodsmamma... Men den är inte visad öht :angel:

Hej! Hade Dito RW 75 på station dom sista åren han levde.FÖR INFO om honom och levande hingstar med honom som pappa eller morfar ring 0157-32203 Christina Bruzelius Bentele.

Skickar PM...

Edit: verkar inte gå att skicka PM till dig :confused:
skickar på din vanliga e-post istället..

Edit igen: verkar inte heller gå...

Vill inte skriva ut namn eller telenr såhär... Jag vet inte heller hur de ställer sig till att sälja fryst eller låta hingsten betäcka, han går nog mest till egna ston annars...

Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Piaff
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2
Svar
34
· Visningar
2 293
Senast: Bee
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke... 2
Svar
25
· Visningar
1 658
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024